Du bekræfter jo til fulde alt, hvad jeg skriver om dig, Arne.
Med hensyn til trosfrihed.dk har jeg nok som medstifter mere indsigt i, hvad denne portal handler om. Ellers kan du jo læse det lige under logoet: - et forum for frie tanker og meninger.
- altså også for fritænkere, der ikke har behov for en tro.
Der står ikke stridbar i mit oprindelige spørgsmål, som du fortsat undlader at svare på, som på så meget andet.
Jeg vil ikke hverken selv komme med personfnidder eller forholde mig til andres.
Sådan er dét!
En lodret løgn, Arne, som modsiges af dit selvsamme indlæg. Det er åbenbart ikke under dit lavmål selv at "rakke ned" på andres "debatniveau", undtagen når det handler om din bonkammerat, debatterroristen Thomas, som virkelig udgør bunden på debatten. Ham har du åbenbart fredet i klasse A.
Med hensyn til videnskabens muligheder og resultater, har jeg lavet adskillige oplæg, senest om Dawkins memer. Du nøjes med at afvise alt, som ikke passer ind i dit stivnede verdensbillede.
Jeg har intet behov for at rakke ned på dig. Jeg påviser blot fejlene i din argumentation og følgerne af din måde at debattere på. At det får dig til at spille fornærmet er dit problem og ikke mit. Det ville være klogere, at du tog det til efterretning.
Mvh
Ole Bjørn :o)