0
registrerede
9
gæster og
29
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Islam
|
spiritualitet er ikke nok Hinduismen betragtes som en polyteistisk religion, da den anerkender eksistensen af omkring 330 millioner guder, men der er kun én gud over disse guder, som er Brahma Kristendommen tilbeder profeten Jesus Kristus ...
Se mere
|
|
Kristendom
|
Så om ikke ´mangel´ eller ´perfektion´ istedet lad os sammen i gudsriget med´Helligånden naturen, folket og ´G´ leve herligt på den sådan fuldkommen måde......
Se mere
|
|
Kristendom
|
Men igen forunderligt ligesom at som mit Ord bare er en del af virkeligheden, hvor jeg sagde til en bekendt:"Ligesom i en vågen drøm og eventyr ikke bare kun om mig selv i del et men i del to sådan senere den større ´verdens befolkning´.&q...
Se mere
|
|
Kristendom
|
At jeg forlader dette forum er ikke jeres skyld! Jeg har endda idag sagt til nogen, at jeg ikke længere behøver så meget samtalemøder med en ansat person på et socialt værested! også ligesom mit Ord om det, så: PLUDSELIGT i en eller anden g...
Se mere
|
|
Diverse
|
Hul 5 Øland Golfbanen Hul 15 Øland Golfbanen håber de virker nu Hul 1 Øland Golfbane efter ca 25 sekunder af videoen Hul 1 ses oppe i øverste venstre hjørne den gulstens vinkel villa jeg nu holder til i, oppe ved vejkrydset diagon...
Se mere
|
|
Diverse
|
PS: mine 2 link til Øland Golfbanen Hul 5 og 15 virker ikke for mig, får kun Bilka reklamer. Hvis det samme er tilfældet for jer jeg beklager. I kan søge på youtube: Øland Golfbanen Hul 5 og 15 og I kan finde de videoklip jeg gerne ville ha...
Se mere
|
|
Diverse
|
LIVETS TRÆ midt i Edens Have - Paradiset Have - spiller ellers den helt afgørende centrale rolle i kristendommen hos Paulus - hvor alt drejer sig om at LIVETS ÅND overgår Loven og Moralens ånd om godt og ondt (kapitel 7-8 i Romerbrevet). Men d...
Se mere
|
|
Islam
|
جندي اسرائيلي يعترف بذنوبة و يعتنق الاسلام مع محمد علي #dawateislami An Israeli soldier confesses his sins and converts to Islam with Muhammad Ali #dawateislami https://www.youtube.com/watch?v=4geymH_YwG...
Se mere
|
|
Diverse
|
For nylig gik det op for mig, at der er forskel på træers skønhed. Det var så betagende, at jeg måtte passe ekstra på at køre sikkert, når jeg fra min bil så på træerne langs vejen. De står jo alle dér og suger væske op af jorden, mens...
Se mere
|
|
|
|