2
registrerede Arne Thomsen
,(1 usynlig),
75
gæster og
178
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Miljø og overbefolkning
|
Citat:Men jeg siger jer sandheden: Det er det bedste for jer, at jeg går bort. For går jeg ikke bort, vil Talsmanden ikke komme til jer; men når jeg går herfra, vil jeg sende ham til jer. "Dette vers er et udsagn i nuet, der taler om en fre...
Se mere
|
|
Miljø og overbefolkning
|
Citat:Men jeg siger jer sandheden: Det er det bedste for jer, at jeg går bort. For går jeg ikke bort, vil Talsmanden ikke komme til jer; men når jeg går herfra, vil jeg sende ham til jer. SVAR: Ja han gik bort! - Hvorhen - og hvorfra kommer Ta...
Se mere
|
|
Miljø og overbefolkning
|
Citat:Tikka: SVAR: Jeg har ingen egen opfattelse af det guddommelige, da jeg ikke tror på en gud. Jeg kan strække mig til, at begrebet gud bruges i stedet for ordet livskraften, men det betyder ikke, at livskraften for mig er guddommelig. Jeg ser ...
Se mere
|
|
Miljø og overbefolkning
|
Indsendt af: Arne Thomsen Jeg ser, du ikke gribes af "Det Guddommelige og ufattelige Mirakel: Verdens (Kosmos') Væren" , ligesom jeg jo heller ikke gribes af, hvad Hanskrist kalder: "I Kristus Væren" - og ej heller, hvad du skri...
Se mere
|
|
Miljø og overbefolkning
|
Hej Tikka. Jeg ser, du ikke gribes af "Det Guddommelige og ufattelige Mirakel: Verdens (Kosmos') Væren" , ligesom jeg jo heller ikke gribes af, hvad Hanskrist kalder: "I Kristus Væren" - og ej heller, hvad du skriver. Så vi er...
Se mere
|
|
|
|