Nå, nu er mennesket lige pludseligt ikke godt, jeg mener at mennesket i bund og grund er godt, det er først når det bliver inddoktrineret med en religion, det hele går ad helvede til.
Så skal menneske til at se med helt andre øjne på tilværelsen og hvorfor det er til, åbenbart for at behage dette mærkværdige usle sølle væsen,der KUN eksisterer i folks hjerner "guden".
Denne syge tilbeden har kostet og koster stadig mange uskyldige menneskers liv, så derfor skal dette bekæmpes, mennesket må ud af deres vildfarelser, for at alle kan få et godt liv.
Så den enste udvej må være, at vi slagter paven, præsterne cardinalerne, biskopperne o.s.v. eller ihvertfald lukker dem inde, hvor de ingen skade kan gøre, eventuelt sender dem til månen, så er de muligvis nærmere til deres "skaber".
Jesus levede nu kun for ca 2000 år siden, menneskets har levet på vor planet i vel 100-200.000 år, så jeg forstår ikke at man har kastet sin "kærlighed" på denne fyr, der troede at han var noget "stort", det er det, der er underligt, ihvertfald for mig, men du laller stadig bare derudaf og falder i svime over din tro.