Jamen Gud mand hvor mange gange skal man fortælle dig at kristne overhovedet - som i OVERHOVEDET ikke er hængt op på hvad der står i Bibelen hvert eneste tilfældige skriftsted
Du bliver ved og ved med at råbe op om noget du har misforstået
Det er virkelig trist at se
En sådan tillid har vi til Gud ved Kristus. Ikke at vi af os selv duer til at udtænke noget, som kom det fra os selv; at vi duer til noget, skyldes Gud, som også har gjort os duelige til at være tjenere for en ny pagt, ikke bogstavens, men Åndens; for bogstaven slår ihjel, men Ånden gør levende.
Det her har jeg fortalt dig utallige gange og alligevel bliver du ved med at med som et stort barn at råbe de samme misforståelser ud i æteren
Det er simpelthen trættende - men hvad værre er, det er
pinligt - yderst pinligt Har du overhovedet ikke nogen forstand - du forsætter og forsætter og forsætter og har slet ikke forstået at din præmis overhovedet ikke holder
Vi skal ikke gøre hinanden dummere
Det er jo dumheder og misforståelser du bliver ved og ved med at slynge om dig med
Det er så pinligt så pinligt
Og skal jeg være helt ærlig så kan du simpelthen ikke være dig selv bekendt med den din adfærd
Det er jo ikke sjovt længere
-0-0-0-0-
Bibelen er jo ikke genstanden for de kristnes tro - hvilket jeg troede du var klar over
Da kristendommen etablerede sig skulle der gå næsten hundrede år før Lukas Evangeliet så verdens lys og ca 20 år før de første Paulus breve kom
Hvis vi skulle tvinges til at sluge alt der står i Bibelen ville Helligånden og Guds Ånd blive hjemløse - ja forsvinde - være fuldstændig uden betydning og dermed er kristendommen forsvundet - væk