Gerth:
FRELSERSKIKKELSEN HANDLER IKKE OM KUN MIG SELV PERSONLIGT MEN OGSÅ JER MED HELLIGÅNDEN
Arne:
For her giver du jo en ret klar besked om, hvad du står for.
Det respekterer jeg
Og egentlig synes jeg, den ligger ret tæt på, hvad jeg havde gættet
-0-0-0-
Hvem har skrevet om OS MED HELLIGÅNDEN og det også mange mange år før Gerth dukkede op?
Jo det har HansKrist og han har endda uddybet forholdet og skrevet om det i et moderne sprog og ud fra psykologien (Maslows SELVAKTUALISERING) og ud fra neurovidenskab. Så det bliver nemmere at forstå det med Helligånden fordi det bliver rykket ud af en kun bibelsk sammenhæng og flyttet over til vi menneskers liv den dag i dag.
Nå om mig siger Arne at det er svulstige intetsigende tomme ord og meningsløs sludder for ham.
Var det også det Arne skrev til Gerth????
Kan I nu se det folkens hvad det er den slimede ål og forpulede røvslikker vi har iblandt os laver af udspekulerede ondskabsfulde narrestreger overfor HansKrist
Ja det står lysende klart
Og er til at BRÆKKE SIG OVER
FØJ Jeg forstår godt at du taler med store bogstaver HansKrist for det er til at brække sig over og kræver sprogets stærkeste vendinger til at udtrykke vores afsky fra sådan en gennemført hykler
-0-0-0-
Arne:
Og egentlig synes jeg, den ligger ret tæt på, hvad jeg havde gættet
Ha ha lol griiiiner - Åh hold da kæft mand - vor Herre til Hest 🐎
Mageløs til sludder har vi dog sjældent hørt tilsvarende - vi er jo helt ude i overdrevet - det er jo sort snak