Kære Onceinalifetime,
Jeg behøver ikke din accept, endsige tilladelse til, hvad jeg henviser til og tror på.
Religions- og ytringsfriheden er stadigvæk ukrænkelig og fri, selv om jeg godt er klar over, at nogle vil det anderledes. Gud forbyde det!
Uha da - nu har jeg selv skrevet, at jeg også går ind for religionsfrihed (det er meget sjældent jeg støder på folk der vil afskaffe den) - og jeg vil til enhver tid forsvare din ret til at tro på Anders And eller hvad det nu er du har valgt at tro på. Man kunne jo have håbet på, at du havde læst mit oprindelige indlæg for selv at konstatere det samme, inden du kom med den slags ubegrundede anklager og svævende beskyldninger.
Dertil har jeg aldrig sagt, at du skal have tilladelse eller accept af mig til at tro på dette eller hint. Det jeg derimod siger er, at hvis der skal meningsfuld dialog ud af dette, så er citat stilen næppe vejen frem - men du ønsker tilsyneladende ikke egentlig dialog med vantro, har jeg ret?
I øvrigt har du selv intet som helst, at byde ind med, udover troen på absolut ingenting.
Måske lige bortset fra Anders And og varm luft.
Så nu har du slået fast, at jeg I dine (noget farvede) øjne er en tåbe uden budskab, som i øvrigt er fuld af varm luft. Flot kammerat - man må beundre din veludviklede "gå-efter-manden-i-stedet-for-bolden" stil.