Jeg fokuserer på dig, Arne, fordi
mit emne er de misforståelser og mistolkninger, der præger alle dine indlæg. Det fremgår også klart af mine overskrifter.
At du med et nyt forsøg på ordkløveri forsøger at fastholde en af dine løgne om mig er ret patetisk. Jeg tror ikke, at nogen her andre end dig er så dårlige til dansk, at de har opfattet mine ord som om, at jeg anser læserkommentarer som en konkurrence mellem læserne og forskerne.
Din fremhævelse af visse kommentarer er i allerhøjeste grad en farvning på basis af din egen tro. De fleste af de citerede placebo forskere nævner overhovedet ikke begrebet kærlighed, og det ser du heller ikke i nogen videnskabelige forskningsrapporter. Du fremhæver altså nogle journalistiske misforståelser som værende forskernes opfattelse, og det er groft citatfusk.
Jeg er heller ikke en "selvudråbt repræsentant" for naturvidenskaben. Min holdning til naturvidenskab er selvfølgelig til diskussion for alle, der har lyst, og jeg har da livet igennem været involveret i mange diskurser med andre forskere, som har differerende opfattelser. Det er netop gennem konstruktiv kritik af hinandens arbejder, at videnskaben udvikler sig, så din påstand er blot en ny løgn, som du har føjet til de mange løgne om mig, som du har fremsat gennem tiden.
Jeg bliver hverken ophidset, sur eller fornærmet over kritik, for mine argumenter hviler på konstaterbare fakta, og de er svære at komme udenom for en, der kun har en urealistisk tro at komme med, og i tilgift har problemer med sprogforståelse.
Jeg har heller aldrig sagt, at jeg har været "lærer i 60 år", for det har jeg ikke. Løgn på løgn på løgn Arne. Har du virkelig ikke andet at komme med?
Ole Bjørn :o)