1
registreret Arne Thomsen
12
gæster og
79
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: VÆREN - IKKE-VÆREN
|
ha ha lol,,,
et sted, det samme sted,,,,
og det er ikke bibelen paulus taler om, for den fandtes ikke Tikka,,,
men iøvrigt skal hvad paulus skriver ses i sammenhæng med alt andet han skriver,,, så jeg har jo sagt at du kunne læse
1 Kor 2 og 2 Kor 3, men nøjagtig de 2 kapitler, sværvægts kapitler i corpus Paulus, nægter I Jehovas Vidner at kigge på og forstå,,,
og jeg forstår det godt, fordi der bliver hele jeres trosfundament, byggende på bibelkonkordantiske mentale overtrosforestillinger gennemhullet en gang for alle
ha ha,, stakkels dig
jeg har sagt til Jehovas Vidner for mange år siden at jeg ikke gider deres bibelkonkordantiske ævle bævlen, der dræber Ånden, helligånden, som Paulus siger,,, og placerer os selv fejlagtig i menneskets sind/ånd,,, og det er ikke der vi skal være,,,
du/I havner i sindet,, stakkels jer,, og I har kun jeres bibelkonkordantiske mentale overtrosforestillinger,,, men dette er netop som Paulus siger dødens ånd,,, det fratager jer livet
iøvrigt også derfor du er ateist,, fordi du opdagede at noget ikke var som det skulle være
du fører folk bag lyset og lyver om kristendom der ikke er at tro noget, men er at stille sig på gud livets ånds side (Rom 8)
derfor ikke så mærkeligt at simon elsker dig for dette, da en ateist selvfølgelig elsker at kristendommen fremstilles pivfalsk og latterligt og infantilt, fordi kristendommen så jo ikke er en trussel imod tabula rasa ateismen
men kristendommen er en stor trussel imod tabula rasa ateismen har neurovidenskab opdaget,,, men den form for bibelfundamentalisme du står for Tikka er ikke nogen trussel imod ateismen,,, her klarer ateismen sig flot,, også derfor du selv er ateist
|
|
|
|