1
registreret
(1 usynlig),
29
gæster og
1500
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Tro
|
Hej Arne - sig det er løgn - du læser jo overhovedet ikke hvad jeg skriver mand.
Arne:
Hanskrist, jeg gætter, at du nok er den eneste, der ikke kan se forskel på hvad Henning Norhøj og du skriver om det guddommelige.
Nu må du fandeme vågne op Arne og begynde at læse hvad jeg skriver!
Jeg skrev jo netop:
Første citationsboks du bringer er rædselsfuldt læsning og simpelthen ikke i overensstemmelse med Nye Testamente - der er ikke spor af en sådan tankegang i Nye Testamente, ja tværtimod siger Nye Testamente det stik modsatte. Og hvorfor blande Paul Tillich ind i det til sidst når han under ingen omstændigheder vil skrive under på alt det der står før er ufint.
Er det med vilje du ikke læser hvad jeg skriver Arne????
Iøvrigt er disse forfærdelige rædselsfulde tanker fra moderne teologers dogmer der modsiger alt det der står i Nye Testamente. Simpelthen skrækkelig læsning som kan dateres til visse moderne teologers dogmer. Og at tage Paul Tillich som gidsel er som jeg skrev ufint.
-0-0-0-
Jeg har utallige gange opfordret dig til at sætte tempoet ned - så du også får tid til at fordøje og forstå hvad din modpart skriver.
Jeg kan jo umuligt debattere med når du ikke læser og giver dig tid til at forstå hvad jeg skriver. Rolig mand, lad hvad jeg skriver bundfælde sig hos dig. Måske du skulle læse hvad jeg skriver to gange og måske også spørge dig selv, har jeg nu fået fat i hvad HansKrist skrev.
Vi kan jo ikke debattere meningsfuldt hvis du ikke læser hvad jeg skriver.
|
|
|
|