0
registrerede
35
gæster og
1484
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Simon
Emne: Re: Mellemrummet
|
Hej i natningen RM…
Jamen det er jo både rigtigt og god poesi! – det begyndte med, at vi gik i seng / og endte med at jeg stod op / nu sidder jeg her / i kaffedamp og røg / men nu begynder enden også at blive træt igen…;)
Forinden skal du nu alligevel ha en bowlerhat med Benny i; vores allesammens gode gamle Sverigesstirrende dansker, som akkurat nu ligger og bobler, medmindre altså, at enden ikke også dér er stået op og sidder og drikker kaffe med sine hårugler:
LIVET
Livet det er noget vi alle kender livet fører så meget med sig fører så meget bort med sig jeg har ikke noget imod livet det ligger bare ikke så naturligt for mig mere der skal flere forberedelser til nu længere tids opvarmning hver morgen hvad skal det ende med til sidst er det tilløb alt sammen og når man så skal springe er man dødtræt der er ikke andet for man må snyde sig selv for at kunne holde det ud gå op i starten give sig hen i sit timelange tilløb med liv og sjæl.
*
LYKKEN
Der er noget særligt ved lykken man kan blive helt glad når man møder den men også beklemt står stille lidt lister lidt varsomt frem som i et minefelt og hver gang man sætter foden ned uden at ryge i luften glemmer man enten at nyde lykken eller bliver sur over ikke at vide hvor længe den varer så når modgangen endelig melder sig er det en lettelse som om man er kommet i sikkerhed det er nu skammeligt for der er noget særligt ved lykken som man ellers ikke møder måske ligger fejlen dér man kender for lidt til den burde sætte sig mere ind i den jeg tror det er en træningssag.
- Benny Andersen.
mvh Simon
|
|
|
|