0
registrerede
6
gæster og
180
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Skal folkekirken fornyes...
|
Som da jeg skrev til dig om Anne's arbejde som præst i folkekirken - fattede du ikke et ord heraf - ihvertfald du ikke med et eneste ord gav udtryk for du havde læst det.
Nu laver du samme nummer igen. Hvad der var skrevet med småt og som PS og som var humor og altså fuldstændig ligegyldigt - ja det kommenterer du - men igen ikke et eneste ord om hvad min henvendelse til dig gik på?
Nøjagtig som den meddelelse om hvad Anne som præst i folkekirken var beskæftiget med - du kommenterede det ikke med et eneste ord.
På samme måde påstår du jeg ikke har udtalt mig om hvad jeg mener med det Lukas citat du bliver ved og ved med at gentage.
Jeg har minutiøst ned i detalje gennemgået og redegjort for dig hvad jeg mener men også hvilken stilling Bibelen spiller for kristne om Bibelen overhovedet har nogen autoritet og bestemmende rolle for kristne.
Dette er gennemgået i detaljer i flere indlæg efter hinanden. Og alligevel undrede det mig at du ikke sagde noget.
Og så idag siger du fandeme at du slet ikke husker det.
I årevis har jeg jo sagt jeg er i tvivl om hvorvidt du overhovedet læser mine indlæg.
Nå jeg gider ikke hidse mig op over dig på det her tidspunkt på døgnet - blot irriterer det mig at du ALDRIG besvarer indlæg - viser du har læst hvad din modpart skriver - egentlig skriver.
|
|
|
|