Arne:
Ja, Hanskrist, du kører videre i det sammw spor, som du hele tiden har gjort, hvilket jeg naturligvis respekterer.
Jeg lægger så mærke til, at du ikke respekterer alternative holdninger til - og oplevelser af - hvad jeg - i mangel på et højere ord - må nøjes med at kalde: Det guddommelige, og som for mig er så langt højere hævet over vi mennesker og alt andet på denne planet, at der ikke findes ord derfor, men som jeg visuelt oplever foran "min" Kristus Ikon - og hvor "grundtonen" er: Kærlighed
Din Kristus Ikon oplevelse kan umuligt have noget at gøre med Jesus Kristus - fordi det fører til afvisning af at vi møder Gud i Jesus Kristus. Du bekæmper og afviser at der i Jesus Kristus er en Åbenbaring af hvem Gud er - at Gud nu ikke længere er en fjern og ukendt Gud vi intet kan sige eller vide noget om - og du afviser hvem vi er i og med Gud i Kristus Jesus, Guds Børn - de Nye Skabninger vi er i Guds Kærlighed Kristus udgydt i vore Hjerter gennem Helligånden.
Af en eller anden grund har du fået den ide at bekæmpe og afvise alt det Jesus Kristus bragte i spil i verden. Hvorfor må guderne vide.
Når du ligefrem afviser at der er en Åbenbaring og et møde med Gud i Sønnen (Jesus Kristus) gennem Helligånden så må din Kristus Ikon oplevelse være en Anti Jesus Kristus oplevelse.
Hvilket det jo også sagtens kan være - fordi vi jo bliver nødt til at tro på hvad du skriver. Det er jo dig der vil fortælle os andre at der ikke er skyggen af en Åbenbaring af hvem Gud er i Jesus Kristus eller hvem vi er i Gud - i Kristus Jesus - de Nye Skabninger vi er i Kristus Jesus.
Du vil ikke have med Gud at gøre i Jesus Kristus for vi mennesker. Jesus Kristus vigtigste anvisning på igennem Bøn at høre Gud til og være Lydhør overfor Gud i dit liv afviser du stolt. Ja du har utallige gange gjort grin med at der skulle foregå en gensidig kommunikation mellem Gud og mennesker. Som læser er jeg gang på gang blevet noget så rystet over dine angreb på alt det Jesus Kristus bragte i spil i verden - gav sig selv og sit liv for - ikke for sin egen skyld men for vores skyld.
-0-0-0-
Arne:
Jeg lægger så mærke til, at du ikke respekterer alternative holdninger til - og oplevelser af - hvad jeg - i mangel på et højere ord - må nøjes med at kalde: Det guddommelige, og som for mig er så langt højere hævet over vi mennesker og alt andet på denne planet, at der ikke findes ord derfor,
Jo men så har det bare ikke en hujende fis at gøre med Jesus Kristus.
I Jesus Kristus er det guddommelige ikke højt hævet over vi mennesker og alt andet på denne planet. I Jesus Kristus er det himmelske og jordiske forenet - det guddommelige og menneskelige forenet - Gud og mennesket uløseligt forenet. Intet kan skille os fra Guds Kærlighed Kristus der er udgydt i vore Hjerter gennem Helligånden.
Kærlighed er altid forening to der hører sammen for at være fuldkommen og sådan er det med Gud og mennesket. Gud kan ikke være Gud uden sin elskede anden mennesket.
Gud er ikke i Jesus Kristus højt hævet over dig som menneske - tværtimod.
Ja tværtimod er det her Gud kommer til dig som det sker i Jesus Kristus dengang og nu gennem Helligånden.
Dine skriverier og påstande er Anti Jesus Kristus.
Så der er vel ingen som undertegnede her der påtaler og respekterer at dette er din position.
Det er jo mig der ser dig og opfatter dig og afslører hvad du står for. Nemlig at dette intet har at gøre med Jesus Kristus hvad du har oplevet foran et Kristus Ikon.
Så et Kristus Ikon er ingen garanti for at Jesus Kristus (Gud i Jesus Kristus) her er på spil - hvilket du med dine hovmodige skriverier er et godt eksempel på. Ihvertfald finder vi ingen ydmyghed hos dig - for hårdnakket hovmodig afviser du alt det helt væsentlige Jesus Kristus bragte i spil i verden.
Ydmyg er du på ingen måder - og har du bestemt ikke været gennem årene.
Et ydmygt sind ville have nemmere ved at se og finde og erkende Gud i Jesus Kristus.
Retfærdigvis og til din fordel skal jo siges at du aldrig har skjult for os at du bestemt ikke er kristen. Hvilket dine skriverier jo også vidner om med al tydelighed og som ikke kristen og med hvad du skriver er det ihvertfald ikke Jesus Kristus du har mødt foran "dit" så ofte omtalte Kristus Ikon oplevelse for mange år tilbage.
Dine tilkendegivelser af at du ikke er kristen - understøttes af hvad du skriver - også om din Kristus Ikon oplevelse.