Arne:
Hvad jeg oplever som sandhed, det er, hvad jeg oplever som sandhed.
Det, mener jeg, bør respekteres - ligesom jeg respekterer, hvad andre oplever.
En sådan situation er - for mig - hævet over "vurderinger".
En sådan situation er - for mig - hævet over "vurderinger"😮😮😮
Hvad laver du så her på Trosfrihed hvis tænkende reflekterende vurderinger over egne og andres skriverier og over religioner, fx kristendom,, ikke kan komme på tale.
Du har ikke gjort andet igennem årene end at komme med dine vurderinger om kristendom og Paulus og hvad HansKrist skriver, hvor din vurdering altid har lydt, for mig er hvad du står for tomme svulstige intetsigende ord.
Og kristendommen vurderer du konstant at være for fokuseret på Gud og mennesker
og der er for lidt om astronomi og flere universer (hvor mennesket i det lys må anses som ubetydelige) og for lidt om klimakrisen, og det sidste er din utilfredshed med at Jesus ikke har beskæftiget sig med vores solsystem. Man skulle tro du var fuld. Men Okay Arne Thomsen's synspunkter kan ikke debatteres og vurderes.
De er hævet over at blive genstand for en tænkende og reflekterende vurdering. De kan ikke engang gøres til genstand for debat.
Men ikke kristendommen og ikke hvad HansKrist og alle andre skriver.
Stiller man spørgsmål til Arne og hans synspunkter som man finder ikke hænger godt sammen - kan man ikke få svar - da det Arne skriver er hævet over enhver tænkende reflekterende vurdering.
Du har fået det forkerte ben ud af sengen idag Arne.
Vi kan håbe det bliver bedre imorgen.
Mange Kærlige Hilsner HansKrist
PS:
Det er så skørt så skørt i dag det her med dig Arne.
Du er langt ude - meget langt ude.
Hvad med en ny start.
Desværre kan du ikke snakke med om Bøn da du aldrig har bedt og slet ikke i religiøs spirituel åndelig forstand.
Men så må du selv lave et nyt emne.