Hej Arne
Du har tydeligvis ikke din bedste dag i dag
Det halter lidt hvad du skriver
Arne:
Hanskrist, så længe du ikke vil respektere min trosfrihed - men vil "vurdere" den, finder jeg dig ikke værd at spilde tid på.
Du gør ikke andet selv
Jeg finder dit trosliv og din SPIRITUALITET være tomme svulstige intetsigende ord - har du sagt utallige gange efter at du har bedt mig berette fortælle og beskrive hvad jeg står for.
Er det ikke en vurdering??? Din vurdering.
Du gør det samme med kristendommen der konstant udsættes for dine meget nedsættende vurderinger.
Arne:
Hanskrist, så længe du ikke vil respektere min trosfrihed - men vil "vurdere" den
Jeg vil have dig til at komme med en tænkende reflekterende vurdering af hvad du skriver i citationsboksen med dette at du samtidigt flager med et Jesus Kristus Ikon.
Jeg vil have dig til at lave en tænkende reflekterende vurdering og sammenligning af hvad Jesus Kristus står for og bragte i spil i verden og hvad du skriver i citationsboksen.
Kan dette forenes - og gå sammen - stå sammen??
Men du nægter - du har ikke sagt et eneste ord derom - og jeg kan nok ikke få dig til at svare mig. Få din tænkende reflekterende svar på hvor godt du lige synes hvad du skriver i citationsboksen stemmer med hvad Jesus Kristus er religionshistorisk verdenskendt anerkendt for at have bragt i spil i verden?
Du tør simpelthen ikke
Ufatteligt hvad du er så bange for.
Og hele tiden snakker du udenom - enten begynder du at angribe personen HansKrist med alt dit evindelige personfnidder eller også opfinder du noget helt andet at snakke om.
Nu er det begrebet "vurdering" du har opfundet vi skal snakke om. Og nu er det mig der vil vurdere det du kalder din tro. Nej jeg vil have dig til at tænke over hvad du skriver i citationsboksen og om dette stemmer med hvad Jesus Kristus er religionshistorisk verdenskendt anerkendt for at have bragt i spil i verden.
Nå men denne såre simple øvelse der er en naturlig led i en debat nægter du. Og selvfølgelig fordi du ikke tør udtale dig, tør svare mig.
Og årsagen må være at du godt ved at hvad du skriver i citationsboksen er Anti Jesus Kristus synspunkter.
Dette er selvfølgelig grunden til at du bliver mundlam og tavs som graven og snakker udenom.
Slet ikke magter en samtale om tingene.
Jeg slutter med at jeg kan forstå du også mener at hvad du skriver i citationsboksen er Anti Jesus Kristus synspunkter. Tak for det, din indirekte måde at sige og indrømme det på.
Så nåede vi så langt.
Mange Kærlige Hilsner HansKrist