annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 19612513
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2616720
Åndelig Føde 2419702
Et andet syn 2159606
SÃ¥ er der linet op... 1847759
Galleri
Et nyt liv
Hvem er online?
2 registrerede Hanskrist ,(1 usynlig), 20 gæster og 115 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 14 af 14 < 1 2 ... 12 13 14
TrÃ¥d valgmuligheder ↓
« Forrige trÃ¥d
Næste trÃ¥d »
#44816 - 08/11/2024 09:48 Re: Nemesis [Re: Arne Thomsen]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Sted: Nørresundby
😮😮😮

Sort snak

Vent med at skrive til du har fået noget sort kaffe og er blevet vågen Arne

Du snakker sort Arne

Og du vil æres og du vil personfnidder som altid når du bliver sat skak mat

Sidste gang, Jesus Kristus var ikke beskæftiget med astrofysik og astrofysisk naturvidenskab!

Hvordan kan du dog være af den opfattelse. Tilsyneladende forstår du slet ingenting af det hele.

Hvorfor skal vi bruge så meget spalteplads på dit personfnidder igen igen igen igen

Citat:
Jeg betragter dig som et tænkende og reflekterende menneske der burde være i besiddelse af evnerne til at vurdere hvad du skriver i citationsboksen i en sammenligning hvad Jesus Kristus er religionshistorisk verdenskendt anerkendt for at have bragt i spil i verden.

Men du er tavs som graven - fuldstændig mundlam.

Du er velkommen til at svare og bevise overfor omverdenen at du er et tænkende reflekterende menneske.

Men du kan ikke eller også tør du ikke

Og så vælger du personfnidder som så ofte før

Kan man ikke spille bolden kan jeg dog forsøge at sparke HansKrist ned - ja jeg går sgu efter HansKrist - bolden der er givet op er uinteressant
#44817 - 08/11/2024 17:58 Re: Nemesis [Re: Hanskrist]
Arne Thomsen Offline
veteran
Registeret: 16/04/2008
Sted: Sydsjælland
Hanskrist, du stiller igen og igen det samme spørgsmål:
Citat:
Jeg betragter dig som et tænkende og reflekterende menneske der burde være i besiddelse af evnerne til at vurdere hvad du skriver i citationsboksen i en sammenligning hvad Jesus Kristus er religionshistorisk verdenskendt anerkendt for at have bragt i spil i verden.

Men du er tavs som graven - fuldstændig mundlam.
Men det har jeg jo forlængst svaret på:
Hvad jeg oplever som sandhed, det er, hvad jeg oplever som sandhed.
Det, mener jeg, bør respekteres - ligesom jeg respekterer, hvad andre oplever.
En sådan situation er - for mig - hævet over "vurderinger".
Det kan du ikke ændre på.
Jeg kan ikke se, der er mere at sige om den sag.
Hvornår går det op for dig?

Arne heart
Top Svar Citer
#44818 - 08/11/2024 21:21 Re: Nemesis [Re: Arne Thomsen]
Hanskrist Offline
veteran
Citat:
Arne:

Hvad jeg oplever som sandhed, det er, hvad jeg oplever som sandhed.
Det, mener jeg, bør respekteres - ligesom jeg respekterer, hvad andre oplever.
En sådan situation er - for mig - hævet over "vurderinger".

En sådan situation er - for mig - hævet over "vurderinger"

😮😮😮

Hvad laver du så her på Trosfrihed hvis tænkende reflekterende vurderinger over egne og andres skriverier og over religioner, fx kristendom,, ikke kan komme på tale.

Du har ikke gjort andet igennem årene end at komme med dine vurderinger om kristendom og Paulus og hvad HansKrist skriver, hvor din vurdering altid har lydt, for mig er hvad du står for tomme svulstige intetsigende ord.

Og kristendommen vurderer du konstant at være for fokuseret på Gud og mennesker og der er for lidt om astronomi og flere universer (hvor mennesket i det lys må anses som ubetydelige) og for lidt om klimakrisen, og det sidste er din utilfredshed med at Jesus ikke har beskæftiget sig med vores solsystem. Man skulle tro du var fuld.

Men Okay Arne Thomsen's synspunkter kan ikke debatteres og vurderes.

De er hævet over at blive genstand for en tænkende og reflekterende vurdering. De kan ikke engang gøres til genstand for debat.

Men ikke kristendommen og ikke hvad HansKrist og alle andre skriver.

Stiller man spørgsmål til Arne og hans synspunkter som man finder ikke hænger godt sammen - kan man ikke få svar - da det Arne skriver er hævet over enhver tænkende reflekterende vurdering.

Du har fået det forkerte ben ud af sengen idag Arne.

Vi kan håbe det bliver bedre imorgen.

Mange Kærlige Hilsner HansKrist

PS:

Det er så skørt så skørt i dag det her med dig Arne.

Du er langt ude - meget langt ude.

Hvad med en ny start.

Desværre kan du ikke snakke med om Bøn da du aldrig har bedt og slet ikke i religiøs spirituel åndelig forstand.

Men så må du selv lave et nyt emne.
#44819 - 08/11/2024 22:45 Re: Nemesis [Re: Hanskrist]
Arne Thomsen Offline
veteran
Registeret: 16/04/2008
Sted: Sydsjælland
Hanskrist, så længe du ikke vil respektere min trosfrihed - men vil "vurdere" den, finder jeg dig ikke værd at spilde tid på.
Arne heart
Top Svar Citer
#44821 - 09/11/2024 00:30 Re: Nemesis [Re: Arne Thomsen]
Hanskrist Offline
veteran
Hej Arne

Du har tydeligvis ikke din bedste dag i dag

Det halter lidt hvad du skriver

Citat:
Arne:

Hanskrist, så længe du ikke vil respektere min trosfrihed - men vil "vurdere" den, finder jeg dig ikke værd at spilde tid på.

Du gør ikke andet selv

Jeg finder dit trosliv og din SPIRITUALITET være tomme svulstige intetsigende ord - har du sagt utallige gange efter at du har bedt mig berette fortælle og beskrive hvad jeg står for.

Er det ikke en vurdering??? Din vurdering.

Du gør det samme med kristendommen der konstant udsættes for dine meget nedsættende vurderinger.

Citat:
Arne:

Hanskrist, så længe du ikke vil respektere min trosfrihed - men vil "vurdere" den

Jeg vil have dig til at komme med en tænkende reflekterende vurdering af hvad du skriver i citationsboksen med dette at du samtidigt flager med et Jesus Kristus Ikon.

Jeg vil have dig til at lave en tænkende reflekterende vurdering og sammenligning af hvad Jesus Kristus står for og bragte i spil i verden og hvad du skriver i citationsboksen.

Kan dette forenes - og gå sammen - stå sammen??

Men du nægter - du har ikke sagt et eneste ord derom - og jeg kan nok ikke få dig til at svare mig. Få din tænkende reflekterende svar på hvor godt du lige synes hvad du skriver i citationsboksen stemmer med hvad Jesus Kristus er religionshistorisk verdenskendt anerkendt for at have bragt i spil i verden?

Du tør simpelthen ikke

Ufatteligt hvad du er så bange for.

Og hele tiden snakker du udenom - enten begynder du at angribe personen HansKrist med alt dit evindelige personfnidder eller også opfinder du noget helt andet at snakke om.

Nu er det begrebet "vurdering" du har opfundet vi skal snakke om. Og nu er det mig der vil vurdere det du kalder din tro. Nej jeg vil have dig til at tænke over hvad du skriver i citationsboksen og om dette stemmer med hvad Jesus Kristus er religionshistorisk verdenskendt anerkendt for at have bragt i spil i verden.

Nå men denne såre simple øvelse der er en naturlig led i en debat nægter du. Og selvfølgelig fordi du ikke tør udtale dig, tør svare mig.

Og årsagen må være at du godt ved at hvad du skriver i citationsboksen er Anti Jesus Kristus synspunkter.

Dette er selvfølgelig grunden til at du bliver mundlam og tavs som graven og snakker udenom.

Slet ikke magter en samtale om tingene.

Jeg slutter med at jeg kan forstå du også mener at hvad du skriver i citationsboksen er Anti Jesus Kristus synspunkter. Tak for det, din indirekte måde at sige og indrømme det på.

Så nåede vi så langt.

Mange Kærlige Hilsner HansKrist
Side 14 af 14 < 1 2 ... 12 13 14

Seneste indlæg
Nemesis
af Hanskrist
09/11/2024 00:30
Bøn
af Tikka
09/11/2024 00:24
ALKOHOL
af Anonym
05/11/2024 03:29
Vigtige præciseringer
af somo
04/11/2024 05:38
ARABISKE RACISTER JAGER GRØNLÆNDERE UD AF GELLERUP
af Anonym
02/11/2024 14:51
Nyheder fra DR
PSG vil forhindre flere 'Befri Palæstin..
08/11/2024 23:49
Medlem af Repræsentanternes Hus deler e..
08/11/2024 22:22
Rapperen Diddy tilbyder 50 millioner dol..
08/11/2024 22:00
Pompeji begrænser besøgsantal til 20.0..
08/11/2024 21:25
Blinken har talt med parter i Mellemøst..
08/11/2024 21:17
Nyheder fra kristeligt-dagblad.dk
Luftangreb sÃ¥rer adskillige soldater nÃ..
08/11/2024 23:48
Kilde: Amerikanske mekanikere skal repar..
08/11/2024 23:46
Skovbrand nær Los Angeles brænder 132 ..
08/11/2024 21:55
Fængslet Diddy tilbyder Miami-hus for a..
08/11/2024 21:39
Trump rakte røret til Elon Musk under s..
08/11/2024 19:43