Hvad du skriver her i citationsboksen har intet som i INTET - at gøre med hvad vi drøfter:
Arne:
Du er kørt fast i en skæv opfattelse af min tro på det ufattelige guddommelige og så Kristus, som fuldt ud menneske og fuldt ud guddommelig.
At denne opfattelse ikke står i Bibelen, ved jeg da godt, og det siger mig noget om de mennesker, der har skrevet Bibelen.
Den opfattelse er iøvrigt fra Nye Testamente.
Det var dig der påstod Jesus ikke var et menneske og mig der gav dig hvad du nu fremfører, men hvorfor du fremfører det er fuldstændig uforståeligt da det ingen relevans har for hvad vi drøfter.
Ellers må du fortælle hvad det har at gøre med følgende:
Det drejer sig alene om at du indføjer og smører Jesus Kristus ind i følgende tankegang:
Arne:
Brugen af ordet: Gud er for mig en fornedrelse af det guddommelige til en menneskelignende mandsperson.
Som jeg oplever det, kan man intet sige om det guddommelige,
Det ovenfor er de mest Anti Jesus Kristus udtalelser jeg nogensinde har læst.
Så ikke bare vil du ikke vide af ordet Gud som er det mest centrale ord for at forstå kristendommen og Jesus Kristus.
Dernæst siger du sgu også at man intet kan sige om det guddommelige - jamen så falder verden jo sammen om ørerne på os, for Bibelen og Jesus Kristus gør ikke andet - alt drejer sig derom.
-0-0-0-
At du smører Jesus Kristus ind i følgende:
"Brugen af ordet: Gud er for mig en fornedrelse af det guddommelige til en menneskelignende mandsperson.
Som jeg oplever det, kan man intet sige om det guddommelige"Hvad du skriver er så Anti Jesus Kristus som noget kan være
Jesus er ikke agnostiker overhovedet - tværtimod er han det stik modsatte med en insisteren man aldrig har set religionshistorisk nogensinde
Du må gerne mene dit agnostiske snik snak men du kan ikke blande Jesus Kristus ind i det og uden brugen af ordet Gud er der ingen Jesus Kristus eller kristendom
Igen dit agnostiske snik snak er okay men du kan ikke fedte Jesus Kristus ind i den din snik snak som du gør
Hvis du ikke vil svare på dette forhold skal du ikke svare Endnu har du ikke haft en reaktion på hvad jeg råber højt op om
Enten snakker du 1): personfnidder om HansKrist
2): Og så pludselig om Forklarelsen på Bjerget
3): Og nu Jesus Kristus som fuldt ud menneske og fuldt ud guddommelig.
Hverken 1) og 2) og 3) har noget som helst at gøre med hvad jeg højlydt råber op om
Men vil du ikke svare mig på hvad jeg råber op om og finder på et 4) udenomssnak - så glem det - jeg gider ikke alt dit udenomssnak