Du er altid uvenlig og små ondskabsfuld
Men det er ikke første gang jeg har oplevet at en imødekommende og venlig henvendelse til dig medfører at du bliver grov og ondskabsfuld.
Glemmer aldrig da jeg skrev til dig om hvordan ovenikøbet en af vores tidligere meddebattører Anne ALH arbejdede som præst i folkekirken. Føj da en ondskabsfuld tilbagemelding jeg fik hvor du ikke med et eneste ord gav udtryk for at du havde læst hvad jeg skrev.
Arne om sig selv i mange mange tusinde indlæg:
ydmyghed,
mådehold,
harmoni,
indsigt,
medfølelse,
omsorg,
kærlighed
Et brækmiddel der vil noget
Du er så klam
Husker de utallige gange du har frittet og spurgt mig ud om mit kristne trosliv og dets SPIRITUALITET -- og hver gang jeg venlig og ret grundigt redegjorde herfor fil jeg smidt i hovedet en spand lort om hvor intetsigende det var og hvor svulstige ord jeg brugte i min beskrivelse.
Ja men det kan da godt være det er hvad du mener - men et menneske du har spurgt og frittet - behandler man vedkommende sådan når han svarer??? Ihvertfald har jeg ALDRIG oplevet noget lignende fra andre mennesker - men fra dig har jeg været udsat for en sådan modbydelig umenneskelig ondskabsfuld behandling utallige gange.
Igen du er så klam og kærlighedsløs og uvenlig som jeg ikke har andre eksempler på fra mine over 20 års debat aktivitet