Gerth:
Og desværre med ´telefoner´, druk og knep mageligt kæmper folket ikke mere andet end konkurrencen med rumskibe, sport og talentshows - underholdning!
Hvad får dig til at skrive sådanne indlæg.
Nogle gange skal du måske lade være med at skrive hvad der foregår i hovedet på dig.
Er det spiritus/alkohol eller blot det at du har en skizofren tankeforstyrrelse med inde over dit liv. Eller er det en kombination af skizofreni og alkohol?
Hvorfor er du så styret af primærproces tænkning?
De fleste mennesker ville bruge deres forstand opnået gennem skoling uddannelse og arbejde til at udøve en kritisk undersøgelse af hvad der giver god mening at skrive. Tænker du aldrig før du skriver?
Den kritiske tænkning kunne være, skal jeg nu skrive det her indlæg og hvad er den dybere mening med at jeg gør det - har hvad jeg skriver noget at gøre med trådens emne?
Og hvad jeg skriver kan det læses af andre.
"Og desværre med ´telefoner´, druk og knep mageligt kæmper folket ikke mere andet end konkurrencen med rumskibe, sport og talentshows - underholdning!"Det er ikke dansk - du magter ikke det danske sprogs grammatik, men selv om du gjorde det tror jeg stadig hvad du skriver ville være tegn på alvorlig forstyrret tænkning.
-0-0-0-
Nå men jeg tror at alle dine kommunale kontakt personer de krydser fingre for at du dog er på højkant og ikke skal indlægges igen - og ikke igen skal opleve den sjælens mørke nat du så ofte har nævnt du har i din fortid (du oplyser at da du nærmer dig de 40 år kommer du fri af mørkets kræfter der havde bemægtiget sig din sjæl - fordi du har været udsat for at være blevet behandlet dårligt af dine omgivelser).
Og det tror jeg også er min konklusion at det bedste vi kan håbe for dig er at du har det så godt med dig selv - oplever en smule trivsel og glæde i livet - så du stort set kan klare dig selv. Tydeligt er det at du tilhører psykiatrien og at de ikke helt har sluppet dig endnu eller du sluppet dem.
Dog siger du at du ikke fejler noget hverken psykisk eller somatisk (og du påstår endda du har tårnhøj intelligens - det har du endnu tilgode at bevise - det er svært at spore din høje intelligens (hvis du har tårnhøj intelligens tør jeg slet ikke tænke på hvad Tikka har (så må hun have intelligens af en hel anden verden)))
Hvis alt det du påstår om dig selv er korrekt - så burde vi jo også kunne begynde at spore en fremgang.
Fx at du kan skrive så hvad du skriver kan læses og giver god mening.
Og at du ikke har mærkelige tanker og ideer om dig selv og din person.
At du ikke opfører dig dyrisk og barnligt vulgært (din infantile autisme tænkning). Være lidt selvkritisk og spørg dig selv om det nu også er Trosfrihed jeg skal bruge som kladderpapir til mine forvirrede tanker om sex.
Eller hvis du absolut vil skrive om din forvirring om sex at du så holder det til din egen oprettede Tråd (emne/tema) derom - så kan vi andre bare springe disse dine vulgære meningsløse udgydelser over. Så hold op med at skrive om din forvirring omkring sex her og der og alle steder.
-0-0-0-0-
Mine ønsker om at det må gå dig godt Gerth - min tro og tillid og fidus til dig har været for store - ja jeg har haft for store forventninger til dig og derfor er jeg nok blevet lidt meget skuffet over dig.
Og har jeg tugtet dig skyldes det mine lidt for høje forventninger til dig.
Jeg troede du var stærkere i forstaden (forhjernen) og at vi ville se fremskridt her så hvad du skrev blev mere og mere interessant og begyndte at give god mening.
Jeg troede du ville udvise SELVRESPEKT og at du havde ambitioner og ønsker for dig selv i det her liv. At der var noget du gerne ville opnå her i livet.
Men i dag vil jeg revidere min vurdering af dig og sige at det er længe nok at du så nogenlunde kan klare dig selv og har det godt med dig selv.
Så må vi andre leve med din barnlige primitive adfærd selv om du er over 40 år gammel.
Måske du aldrig bliver voksen og med det mener jeg følgende:
At du får respekt for andre mennesker og dermed også dig selv - nemlig hænger selvrespekt sammen med respekt for andre mennesker. Ja at du får øjnene op for lidt pli og mindre dyrisk aggressiv vulgær adfærd her på Trosfrihed.
At du får så meget god kontakt til dig selv at dine drømme og ønsker for dig selv her i livet begynder at blive tydelige - så du får noget at stræbe efter her i livet. At også du ser en OPGAVE og en mening med dit liv.
At du opbygger forstand og forstandighed gennem disciplin og studier. Lære at kontrollere bedre din primærproces skizofreni lignende forstyrrede tænkning. Prøv at være kritisk og spørg dig selv om det jeg her skriver nu også er godt nok til at det skal smækkes op på Trosfrihed.
Måske forsøge at kunne føre gode samtaler med os andre. Og ikke kun om Jesu blod der skal drikkes - det må godt løfte sig til noget mindre idiotisk end at du drikker. Der må være andet indhold i dit liv det kunne være spændende at høre om end fx din anal sex liderlighed og hvor meget Jesu blod = alkohol du har lyst til at indtage.
Der er virkelig plads til forbedringer. Der må være andet mere meningsfyldt indhold i dit liv end hvad du har underholdt os med i 2022. Ellers ser det skidt ud.
Du skal ville et værdigt liv igennem dine ønsker og drømme. Og så skal du vågne op og opdage der også er andre mennesker end lige dig her i verden. Og at det ikke er andre mennesker der er dyrisk aggressive men egentlig dig selv (hvilket undrer mig du ikke har fået øje på at du selv er som dem du kritiserer)
Nå men godt nytår Gerth - lad os håbe vi næste nytårsaften har oplevet en masse positivt sammen med dig.
At vi fornemmer vi igennem 2023 har talt (debatteret og skrevet) med en voksen mand over 40 år der har sin SELVRESPEKT og RESPEKT for andre mennesker intakt.