For god ordens skyld så er jeg ikke uddannet psykolog. Hvor har du fået den ide fra?
Jeg har studeret psykologi på Aarhus Universitet (og ja medicin). Men afsluttede ikke disse studier.
Min interesse for faget psykologi er så stort at jeg igennem årene løbende har studeret og orienteret mig i faget psykologi og endda meget grundigt indenfor visse områder hvor jeg har tilegnet mig stor specialviden.
Autodidakt hedder det vist.
-0-0-0-0-
Du virker arrogant.
Men hvordan skulle du få respekt og forståelse for dygtige håndværkere dersom du aldrig har været på en arbejdsplads, på mig lyder du til at være fremmedgjort og meget usikker på et eventuelt arbejde. Men du skal ikke se ned på dette at kunne noget alle mennesker har brug for at kunne noget også dig og andre der måske er blevet fritaget fra arbejdsmarkedet.
Men kunne du slet ikke tænke dig at kunne noget - at lære noget - prøve noget og dygtiggøre dig?
Har du nogle fritidsinteresser - sport - friluftsliv - vandre og cykle ture ud i naturen - at fotografere - en hobby.
Har du gået på gymnasiet? Hvordan gik det? Trivedes du? Var det en lykkelig tid?
Jeg leder efter noget der kunne gøre dig glad - interessere dig og fascinere dig - gribe og begejstre dig så du glemmer dig selv - bliver fri og løs af dig selv - får en tiltrængt pause fra dig selv og dine tanker om dig selv og ja alle dine helligåndelige ideer om dig selv.
SKAL DER IKKE OGSÅ VÆRE NOGET ANDET GERTH.
Har du ikke brug for en forløsning og frigørelse fra dig selv - at blive fri og løs af dig selv - opleve en pause fra dig selv (du skal nok komme tilbage til dig selv igen). Og forløsningsmidlet fra dig selv skal ikke være igennem spiritus og sex helt uafhængig af kærlighed. Dette er efter min mening en usund måde at glemme sig selv på - at få en tiltrængt pause fra dig selv - og gøre sig meget tiltrængte nødvendige erfaringer med den store spændende verden for at være i forsat vækst og udvikling. For ikke at stagnere - gå i stå.
Er der ikke noget her i livet du ØNSKER dig og derfor gerne VIL?
DU MÅ DA DRØMME OM NOGET - GØR DU IKKE DET?
-0-0-0-
Gerth:
Jeg kan ikke tage profilerne her alvorligt
Nej du kalder også profilerne her falske.
At du gør det skyldes at du ikke har været aktiv på de sociale medier - havde du prøvet dette ville du hurtigt vende tilbage til Trosfrihed og sige: "undskyld jeg har kaldt jer for falske profiler - det er I bestemt ikke - for efter at have været på de sociale medier har jeg lært hvad falske troll profiler er".
Det samme kunne jeg sige til Tikka og ja BJØRN.
Os der er her på Trosfrihed er det stik modsatte af falske troll profiler. Fx giver vi der er her os selvbiografisk ærligt til kende i præcise detaljer hvilket falske troll profiler ALDRIG ville gøre.
Falske troll profiler giver sig ud for at være en/nogen en person de ikke er og bagved gemmer sig professionelle personer der har en hel bestemt politisk agenda, fx Brexit eller Trump vinder valget eller at Ukraine virkelig er fyldt med nazister.
Der er VILDT mange af disse på de sociale medier - man tror det er løgn så mange er der derude der spreder Fake News.
-0-0-0-
Jeg ville blive så glad så glad hvis du Gerth en dag kom og fortalte mig:
Hej Hans K - jeg er begyndt at løbe og cykle nogle ture ud i Guds Skønne Grønne Natur hver dag og jeg bliver så glad af sådan at få mig bevæget og motioneret - at få kroppen til at arbejde.