Der er intet enkelt bevis på, at disse billeder af Jesus, fred være med ham og hans mor, er rigtige billeder
Hvordan beskrev profeten Muhammed Jesu fysiske karakteristika, fred være med ham?
hysiske kendetegn ved Jesus
Hvad angår hans fysiske egenskaber og træk, beskrev profeten Muhammed ham ved at sige: "Der var ingen profet mellem mig og profeten Jesus. Han vil stige ned fra himlen til jorden. Hvis du ser ham, så kend hans beskrivelse. Han er en gennemsnitlig størrelse individ; han er hverken tyk eller mager. Hans hudfarve har en rødlig-hvid nuance."
Profeten sagde: "Profeterne er brødre fra forskellige mødre. Trosbekendelsen, de alle bærer, er én, og deres love er forskellige. Der er ingen profet mellem Jesus og jeg. Han vil bryde korset og dræbe svinene og fjerne Jizyah (hovedskat). Han vil forene alle under én tro, og kun islam vil sejre under hans regeringstid. Under hans regeringstid vil antikrist blive dræbt, og tryghed og tryghed vil spredes over hele landene, indtil dyr harmonisk vil sameksistere med hinanden. Børn vil lege med slanger, der ikke tager skade af dem. Han vil herske blandt muslimerne, så længe Allah vil, og så vil han dø, og muslimerne vil begrave ham." (Ahmed)
Profeten sagde: "Jeg så Jesus, Moses og Abraham. Med hensyn til Jesus havde han en rosa nuance og har en bred brystkasse." (Bukhari)
Profeten sagde: "Den, der vidner om, at der ikke er nogen Gud, der er værdig til at tilbedes end Allah, og at han ikke har nogen partner, og at Muhammed er hans slave og sendebud, og at Jesus er Allahs slave skabt af Allahs befaling gennem
Profeten præciserede, at ens tro ikke ville være fuldstændig, medmindre de tror på, at Jesus er en Guds sendebud. Dette ville føre en til et saligt liv i den himmelske bolig.
At tro, at Jesus er en Guds sendebud, vil også øge ens belønninger. Profeten sagde: "Den, der tror på Jesus, Marias søn, som en profet og Guds sendebud og derefter tror på mig, vil få to belønninger." (Bukhari
Profeten Muhammed ﷺ biografi | del 1 | Sadiq A. Yasin
https://www.youtube.com/watch?v=vXmRFD3CFS4