Du tager som sædvanligt fejl, Jeppe, både af Veulf og mig.
Der er intet i Veulfs indlæg, der antyder, at han har læst dit ordskvalder og dine lange copypastede indslag af andre menneskers tanker. Han behøver jo blot at læse min overskuelige kommentar for at konstatere, at dit indlæg ikke adskiller sig fra det vrøvl, som han forlængst er blevet træt af at læse.
Du ønsker jo ikke en saglig debat, Jeppe, men kun at imponere masserne med din "beherskelse" af fremmedord. Jeg har sat beherskelse i gåseøjne, da du ofte anvender dem forkert, hvilket er typisk hos mange, der vil gengive noget de har læst, men ikke forstået.
Hvis du var interesseret i en saglig debat, så henstår der flere konkrete argumenter og spørgsmål til dig i indlæg fra både mig, Kristian og Zilent, som du helt har undladt at svare på. Tag du lige fat på dem først, så kan vi fortsætte derfra.
Du har jo f.eks. hævdet, at kun begrebslogikken kan forklare verden og betydningen af de ord, vi bruger. Jeg har derfor bedt dig som eksempel at definere ordet POST, eller i det mindste forklare mig den begrebslogiske betydning af det. Det burde vel være en smal sag for en begrebslogiker at forklare betydningen af sådan et lille hverdagsord, som alle mennesker kender.
Mvh
Ole Bjørn.
Nu venter jeg så spændt på din forklaring. ;)