0
registrerede
47
gæster og
134
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: ole bjørn
Emne: Re: MENNESKENE HAR SÅ MANGE MÆRKELIGE TING FOR
|
Kære Jeppe.
Jeg må så endnu engang konstatere, at det er tomme ord, når du påstår at være interesseret i en debat.
3 forskellige debattører har taget din opfordring op, men du reagerer ikke på deres indlæg. Tror du at nogen seriøse debattører på den baggrund vil fæste lid til, hvad du siger.
Du er dog ikke sen til at besvare dine rygklapperes indlæg, som sjældent indeholder nogen form for modspil. Det bliver mere og mere åbenbart, at du kun er her for at søge beundrere af din selv-iscenesættelse.
Jeg aner ikke hvem Veulf er. Jeg kan gætte på, at kommer fra en af skepticisme-debatterne, men det undrer mig ikke, at du kommer med en antydning af sammenfald. Der er jo en gammel visdom i ordsproget; Tyv tror, at hver mand stjæler. Du har jo udmærket dig ved adskillige lejligheder at oprette ekstra pseudonymer til at rose dig og bakke dig op.
Men det vil vi ikke have her, så Peter vil omgående skride ind, når det forekommer her på debatten og han bliver opmærksom på det, som han gjorde det overfor dit Carol-nick.
Jeg har ikke noget at frygte, for jeg har ikke nødig at bruge sådanne underlødige tricks. Mine indlæg kan sagtens stå distancen alene, og det er nok derfor, du ikke tør indlade dig i en saglig debat med mig.
Mvh
Ole Bjørn ;)
|
|
|
|