Du er alt alt for sårbar og nærtagen Gerth.
Og de citater du tar af hvad vi har skrevet er stadig fyldt med fejl - du fejlciterer os, hvorfor har jeg aldrig forstået, da det jo er såre simpel, nemlig blot at tage et kopi af hvad vi har skrevet.
Nå men din sårbarhed må du lære at komme over - det klæder dig ikke og det virker umodent hvor du i de samme indlæg viser en umoden sårbarhed der lovsynger du også dig selv som noget helt enestående intelligent. Det efterlader ikke et overbevisende indtryk.
Stop nu din aparte opførsel og klynk, ja træk nu i arbejdstøjet såvidt:
1):
din mission (kald)
2):
at du også viser du kan omgås andre mennesker og få dig et godt og lykkeligt liv
Du er jo så selvhøjtidelig at du er svært at omgås - også fordi du hakker på andre samtidig med at kræver vi andre skal forstå hvor ekstraordinær intelligent du er
Du kan ikke komme som et barn ind på Trosfrihed og begynde at håne os allesammen og så på samme tid forlange at vi skal falde på røven for dig og din påståede ekstraordinær intelligens og store åbenbaringer.
Den dag du stopper med at være så fandens selvhøjtidelig og sårbar og nærtagen og du begynder at anerkende og respektere andre mennesker så kan det være at det du savner begynder at vise sig, manifestere sig.
Har du en Radio så skulle du høre P1 nu.
Tidsånden - HELLIGÅNDEN -0-0-0-
PS:
Selv om Tikka fremstiller kristendommen som værende bibelfundamentalistisk - hvilket jeg er rygende uenig med hende i, så kan hun jo godt have iagttaget at dine tekster indimellem er ulæselige og så usammenhængende at det nærmer sig vrøvl.
Og anonym der et par gange har pippet med og har sagt det samme er bestemt ikke bibelfundamentalistist. Og du er heldig med at vedkommende ikke er her mere for i så fald ville du få en noget strengere opdragelse end den jeg forsøger at give dig. Også Arne har sagt at dine indlæg indimellem er ulæselige, svære at læse.
Men kom nu videre mand! Du skal fremad og ikke blive ved med at hænge dig i småting.
-0-0-0-0-
Måske du skulle stille dig selv det simple spørgsmål;
er jeg tilfreds med mit liv?
har jeg en dejlig søndag?
hvad skal du lave idag søndag?
Sæt dog for helvede HELLIGÅNDEN på prøve - hvor stærk og livsbekræftende virker den i dit liv?
Fylder den dig blot med et utal af filosofiske grublerier og tanker. Eller er den som Paulus og de første kristne erfarede det, en så stor kraft at den kan sparke os ud i verden - ud i livet med andre mennesker - hvor vi deler deres bekymringer og arbejdsopgaver og træder til for at bidrage til fælles bedste og lykke for alle.
Ikke at du slet ikke gør noget af dette, men du klynker alt alt for meget og er ja alt for selvhøjtidelig og nærtagen.