Hej Apiqoros..
"Atter en pudsighed! ― Da starutten gav dacaponummer i mellemrummet, var min første tanke, om det var en reaktion på din invitation, til mig, om at den evt. uddybelse skulle foregå i mellemrummet ... ?"
- Jeg formoder Mellemrummet, fri for selvhøjtideligt bras som det er, indtil videre da, er det eneste sted folk ka' være uden at få guder og den slags på nakken. Måske lægprædikanter også har brug for små pusterum. Vi har flere gange set "Den hellige troenighed" udbrede deres følsomme skyldkomplekser i Mellemrummet, hver gang med svaret: Not sporting, old bean! - et svar der nu nærmest synes at svæve henover det skyldbetyngede lille hoved, jeg har m.a.o. ikke rigtig indtrykket af at blive forstået, uf! Forestil dig presset på centralnervesystemet, mine tics og hele mit følsomme væsen efterladt i uforståelighed, ak o ve - tror du de taler dansk? ;)
Jeg ved virkelig ikke hvad der sker med sproget, måske man også selv sku' kommunikere med sin intuition...;)
Ha' en god weekend Api, måtte sensommersolen skinne på din måne og de der ikke forstår dig blie udsat for utilnærmelig kløe på rygstykket!
mvh
Simon