Hej Arne,
Jeg håber, at du T. vil hjælpe mig til en bedre forståelse ved at uddybe dine ord, så jeg kan få øje på, hvad det er for "tallerkener", jeg - efter din mening - skulle invitere til at få "smadret".
Jeg skulle måske have været mere forsigtig med mine ord her, så de ikke misforstås og vækker anstød. Undskyld. Min pointe er, at selv om du skriver sobert - bruger sobre ord (dog med et stænk sarkasme man ikke kan fortænke dig i) - så er kommunikationen ikke sober. Du vedbliver jo at svare nogle mennesker, der kun vil dig ondt.
Lad være med at gå i trætte med mennesker, der vil fordreje alt, hvad du skriver, og kun er ude på at drive spot med dig. Herved vinder både du og Trosfrihed:
- Dit oprindelige, saglige indlæg for lov til at stå pletfrit. Det tynges ikke, glemmes ikke, under månedsvis (ja årevis) af kiv og strid.
- Trosfriheds gæster får lov at se det saglige indlæg, der ikke er blevet dænget til af slag og parader. Lad være med at parere; du bliver jo slet ikke ramt til at begynde med! Tro mig: Set udefra er sagen ganske klar, og dine oprindelige indlæg stråler, men den fortsatte, og helt unødige trætte fordunkler dem.
Nu ønsker jeg ikke at sige mere om denne sag foreløbig. Hvis mine ord kan inspirere dig og Hanskrist til at træde tilbage og helt konsekvent ignorere de personlige angreb på jeres indlæg, så er jeg overbevist om, at Trosfrihed vil vinde gavn deraf.
Selv ønsker jeg at debattere med jer. Men samtidig vil jeg kun debattere med mennesker, som jeg ved ikke bliver provokeret ud af en lang tangent. Hvor mange år har det ikke stået på allerede?
Venlig hilsen
T.