Selvfølgelig findes der Engle. :))))
På vej til et sommerkursus ser jeg, at vejrudsigten siger regn, og da jeg mangler regntøj ... og i parantes bemærket allerede har brugt for mange penge i sommertiden, beder jeg englene hjælpe mig:
Jeg cykler med tillid og tro i mit hjerte. ... Går ind i min yndlingsbutik, hvor der i øjeblikket er udsalg, men nej den billigste regnfrakke koster mere, end jeg har.
Jeg cykler så i Kvickly og ser mig grundigt for, men nej ingen regnfrakker overhovedet. ...
Endnu en bøn sendes op ad, og så cykler jeg i Føtex, hvor jeg finder et stativ med 5 flotte regnfrakker, som hver koster 350 kr. ... O.k., tænker jeg, det må jeg kunne klare, og så snupper jeg én af dem og bevæger mig til kassen for at betale. ...
Den unge, venlige dame siger, at frakken koster 192 kr., og jeg siger så, at det kan jeg ikke forstå, for prisen stod jo til 350 kr. Mon det er en fejl? Nej, siger hun så. Vi har bare ikke fået rettet prisen på varen endnu, men der er jo kun de få tilbage, SÅ !!! derfor.
Jeg huskede at sige TAK til englene ... og for den, som tænker ilde om min historie, kan jeg kun råde til at prøve englene af. ... De ér der ... de vil så gerne hjælpe dig ... så længe det ikke går ud over andre ... hvorfor ikke forsøge??
Sommer-regnvejrs-hilsner
Zenia