1
registreret
(1 usynlig),
28
gæster og
1453
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Mennesket og verden
|
jeg har svaret dig et utal af gange,,,
hvilket du også selv indrømmer, du skrev at det var korrekt nok at jeg havde svaret dig et utal af gange,,,hvordan kan du tro at noget har ændret sig siden sidst, hvor du nægter at se på mine svar og spiller total idiot overfor hvad jeg siger, så jeg har revet mig i håret herhjemme et utal af gange,
du har næppe ændret dig
og ellers find selv hvad jeg har svaret dig tidligere,,, og iøvrigt er det stort set også med hver eneste gang jeg skriver noget,,, det du kalder for gentagelser, som du åbenbart ikke forstår
det er lang tid siden jeg sagde at jeg ikke gad være til grin mere pga dig, der bare spiller total idiot og ikke kigger på og analyserer de svar man giver dig, får aldrig tilbagemelding på hvad det er du ikke forstår, og hvor meget du forstår,
nu har du gennem så mange år sjoflet hvad jeg skriver til dig,, hvorfor det er nogen tid siden at jeg sagde din juleleg med mig, hvor du spiller idiot, var slut, --- når du ikke engang har go vilje overfor mig og hvad jeg skriver, ja jeg kan ikke engang få dig til at fortælle hvor meget du forstår, og hvad det er du har problemer med at forstå,,,
-0-0-0-0-
iøvrigt dig der sagde at "i KRISTUS væren" var et udtryk der slet ikke fandtes hos Paulus,, husker du det???
nogle gange tænker jeg om du er sådan et menneske der er faldet ned fra månen, og aldrig har deltaget i hvad vi her på jorden har drøftet med hinanden i ihvertfald 2000 år
-0-0-0-
nå go aften Arne,, dig der burde læse mine indlæg med lidt større nysgerrighed og omhyggelighed,,,
|
|
|
|