1
registreret
(1 usynlig),
28
gæster og
1453
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Arne Thomsen
Emne: Re: VÆREN - IKKE-VÆREN
|
Hej Gerth. Du skriver:
Hej Arne Du svarede ikke på følgende spørgsmål fra mig: Jeg er enig med dig i det. Jeg synes derfor, at ´mit´ projekt CAFE OPLYSTHED for alle forskellige både troende og ikke troende borgere, der har både en gennemtænkt beskrivelse og et positivt symbol er mega relevant og dens ideologi skal være uselvisk som således inspiration til folket ? Du har tidligere beskrevet den som et udtryk for uselvisk kærlighed. Jeg har tilmed lavet en relevant Facebook gruppe, T-Shirt og mange sedler om det til uddeling i gaderne. Mit svar: Jeg havde - åbenbart fejlagtigt - ikke opfattet dine ord, som et spørgsmål, men vil da gerne svare: Jeg er ikke i tvivl om, at dit projekt: CAFE OPLYSTHED har gode formål, men det står ikke rigtig klart for mig, hvad "oplystheden" går ud på. Er det noget bestemt, du vil "prædike" - eller er det snarere nogle grundholdninger, du vil fremme - eller er det noget helt tredie? Du nævner, at du har "en gennemtænkt beskrivelse" og "et positivt symbol". Er du i stand til at præsentere begge dele her på Trosfrihed.dk? Så ville det være betydeligt nemmere at svare dig - jeg er ikke så glad for at "rode rundt" på dine Facebook-sider  M.v.h. Arne
|
|
|
|