2
registrerede Arne Thomsen
,(1 usynlig),
18
gæster og
79
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Arne Thomsen
Emne: Re: Evolution eller skabelse eller...
|
Hej ABC.
Når du skriver:
Det eneste jeg ved er, at jeg holder af min familie, og ikke ønsker at miste dem. For mig er døden ikke et problem, men en løsning. ogSå længe vi ikke ved om der er noget efter døden, er det så ikke bedre, at gå ud fra, at der er noget? Hvad har vi at tabe? Hvis der ikke er noget, så opdager vi det ikke. Vi kan altså ikke blive skuffet. Så er mit svar, at hvad vi har at tabe er da eksistensen, dét at være til!
Er dit liv så lidelsesfuldt, at du ønsker fuldstændigt at forsvinde? - også selv om du holder af din familie?
Lider du af barndomstraumer som ikke mindst Alice Miller har fokuseret på?
For mig ser det ud, som om du har behov for mere harmoni i dit sind - men det er selvfølgelig kun et gæt.
Buddhisterne siger: Der er lidelse. Der er en årsag til lidelse. Der er en vej ud af lidelse.
Der må ligge en årsag bag din fortvivlede livsindstilling, vil jeg tro. Måske endda en årsag, du endnu ikke kender? Sådan noget kender jeg lidt til (barndomstraumer).
Gruppepsykoterapi hjalp mig afgørende til at se mig selv - så jeg kunne forbedre mit liv og min livslykke - blive et lidt mindre ufuldkomment menneske 
Jeg ønsker dig held og lykke på en vej frem til at elske livet.
M.v.h. Arne
|
|
|
|