0
registrerede
15
gæster og
75
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Anonym
Emne: Re: Evolution eller skabelse eller...
|
Hej Arne
Hvis universet er noget lort, så får du ikke mig til at kalde det andet end lort Så er spørgsmålet vel, om det er bedre for dig at forlade det? - til fordel for ???
Jo mere intethed, udslettelse (Nirvana?), jeg opfatter - jo mere vokser min kærlighed - til verden, til alt, hvad der er i den - mig selv medregnet
Hvis du ikke kan elske universet - som det er - så tror jeg på, at du har brug for én, der kan vække kærligheden i dig - kærligheden - som jeg tror, befinder sig "på bunden af dit hjerte"
Men det er jo ikke noget, jeg har forstand på 
Før jeg forlader jorden, så skal jeg jo lige finde ud af tingene 
Her er du ikke særlig hjælpsom?
Jeg skal forlade denne verden, så...der er ikke nogen fordel for mig. Om det sker idag eller imorgen er sådan set ligegyldigt.
Det eneste fordelagtige ved imorgen er, at jeg kan tænke lidt mere over tingene.
Skal jeg trykke på den røde knap eller ej?
Universet skal ikke have lov til at gemme sig bag en sky af uvidenhed. Enten er der et smukt ansigt bag skyen eller også er der et grimt ansigt bag skyen. Hvis vi ikke kan afgøre om ansigtet er smukt eller grimt, så er det sådan tingene er, og så vælger jeg at håbe på, at det er smukt. Det er mit valg. Hvorfor skulle jeg håbe, at det var grimt?
Kærlig hilsen
ABC
|
|
|
|