0
registrerede
185
gæster og
1526
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Anonym
Emne: Re: Evolution eller skabelse eller...
|
Hej Arne
Myter om Atlantis har jo eksisteret i årtusinder, og fik en ny opblomstring i begyndelsen af 1900-tallet - så VML er ikke alene om den idé, og skulle der være noget at finde på den position, som VML hævder, mon så ikke det nu ville være fundet - og mon så ikke VML havde råbt meget højt om det? 
Angående vores galakses centrum så findes der dér ifølge kosmologien i dag ikke en lysende stjerne, som VML hævder, men et sort hul:
Mælkevejens centrum rummer et kompakt objekt med meget høj masse ved navn Sagittarius A* (udtales A-stjerne), og i december 2008 blev det bekræftet at det drejer sig om et Sort hul. De fleste galakser formodes at have sådanne sorte huller i deres centre. VML's påstand: at universet ikke udvider sig ser heller ikke ud til at være troværdig i forhold til nutidens kosmologi:
En af de ting, vi ved om universet, er, at det udvider sig, men ingen ved, om det vil blive ved med at udvide sig for evigt, eller om det en dag vil stoppe. Så hvor er VML's troværdighed?
Jeg kan ikke få øje på den
Jeg skal ikke kunne udtale mig om det med Atlantis - om dette område er blevet undersøgt, men det var ikke mit indtryk, da jeg talte med de interesserede (mange år siden).
Det virker lidt foruroligende med den modersol, for er der tale om et sort hul?
Jeg har ingen forstand på sådan noget, men jeg fandt dette svar.
Hvordan det med universets udvidelse skal forstås ved jeg ikke (der står bare nej).
Troværdigheden ville falde, for hvad kan man så regne med?
Kærlig hilsen
ABC
|
|
|
|