1
registreret Arne Thomsen
8
gæster og
184
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Arne Thomsen
Emne: Re: Evolution eller skabelse eller...
|
Hej ABC.
Jeg stillede dig spørgsmålet:
Er det din hensigt, at flere skal tro på netop denne åbenbaring? Ja eller Nej? Hvorfor svarer du ikke? Er du i virkeligheden en "missionær", der "spiller med fordækte kort"?
Du stiller mig spørgsmålet:
Hvorfor har du et problem med at du skal tænke over tingene? Mit svar: Dén formulering er, set med mine øjne, en meget grov fordrejning af min afvisning af jeres ubegrundede krav om, at jeg "ikke må hverken dømme eller fordømme, før alle værkets tanker er nøje gennemtænkte." Johanne Agerskov hævder, at kravet er en del af hendes åbenbaring. Men er den troværdig? Hvad er grunden til, at man skal kende alle detaljer, før man tager stilling til hendes dogmefyldte åbenbaring. Den har hun ikke givet! Hun hævder blot, at det er en del af hendes åbenbaring. Hvorfor så følge et sådant krav? I mine øjne ligner det mest af alt et ret så smart "propaganda-trick".
Jeg respekterer fuldt ud, at I er en del mennesker, der tror på, at Johanne Agerskov's åbenbaring er sandhed.
Men jeg respekterer ikke, hvad der for mig på det nærmeste ligner "lurvede metoder", som I anvender med det formål at overbevise flere. Kort sagt: fordækt missionsvirksomhed
M.v.h. Arne
|
|
|
|