0
registrerede
6
gæster og
175
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Arne Thomsen
Emne: Re: Angst – Tro – Håb – Kærlighed
|
Simon.
Du skriver bl.m.a.:
Ja, jeg diskuterer gerne værdien af egne og andres synspunkter, det er faktisk meningen med debat Arne ;)
Men som sagt, er der ingen nævneværdig værdi i dine, da de jo slet ikke ér dine synspunkter, og du desuden aldrig har kunnet forklare et meningsindholds relevans på den debatside du indførte dem på – dette har jeg o.a. flere gange forsøgt at sige dig, uden at det som det ses hjalp en tøddel, ak. Som du ved, er jeg nået frem til at fokusere på det eksisterendes mystik.
Det er mit synspunkt - det er sådan jeg oplever verden - helt uafhængigt af om du vil acceptere dette eller ej
Og om andre har samme eller nærliggende synspunkter, det kunne da være interessant at se på. Du må vel så vide, hvem de måtte være, sådan som du udtaler dig. Hvem er det??? 
Hvad berettiger dig egentlig til at stille krav til mig om, at jeg skal forklare mit "meningsindholds relevans", og hvad mener du egentlig med dette udtryk??? 
Jeg ved hvad jeg mener. Det skriver jeg. Jeg skal bestemt ikke igennem en eller anden slags forhåndscensur - hverken hos dig eller andre
Resten af dit indlæg vil jeg lade ligge, indtil du har besvaret min to fremhævede spørgsmål.
(Og du har stadig ikke skrevet ét eneste ord om, hvor du selv står. Det forekommer mig at være både fejt og ynkeligt.)
M.v.h. Arne
|
|
|
|