0
registrerede
6
gæster og
150
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Anonym
Emne: Re: Min ”religion”
|
Nå, jeg havde ikke personligt regnet med din respons, hvor jeg ligefør dette´´opfattede, at værket bestemmer jeg ikke om. Om du kan li det eller ej - Selv Tikka spurgte engang retorisk ´hvad vil det sige at være en god jøde eller kristen tilmed vistnok nævnte den barmhjertige samaritaner?:
Ikke-tilfældigt før din kommentar skrev jeg til en han kristen sindslidende gammel mand, fordi han viser flere ´tilbed´ Jesus musikklip: "Moses var ikke en ægte israelit - Jesus var ikke en rigtig jøde og jeg er ikke en perfekt kristen! Da nogen i Biblen spurgte Jesus til hans identitet, så henviste han til: "Jeg er den, jeg er." Eller sagde lignende ´gud´, jeg er. Vistnok Biblens NT handler om, at Gud var Jesus. Jeg advarer imod afguderi hvis folk tilbeder menesker og ´religion´, fordi han nævnte jo indirekte diskret ´farligt´ dengang´ om hans forhold til Gud. Lignende ligesom en familie, ægteskab og om pagt også. så jeg forevigt ikke er en trosretning men, jeg tilhører Guddommen ´min evigt elskede´ som ånd istedet for menneskers ting!
|
|
|
|