0
registrerede
16
gæster og
149
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Min ”religion”
|
Arne:
Jeg har nu - omsider - et ret så afklaret billede af, hvordan du er som menneske, og hvordan du får din tro til at passe med dét.
Lodret løgn og lyv fra dig af
Pludselig helt ude af kontekst konstrueret opdigt fra din side der intet har at gøre med hvad jeg skrev i mine indlæg
Og du har ikke forstået noget som helst af det du kalder min tro - det er jo her hunden ligger begravet
-0-0-0-
10/20/23 04:55 PM
i tråden "Hvem lavede Gud"
Skriver du pludselig
Hanskrist, du har nu givet mig et klarere billede af din form for kristendom. Jeg vil undlade at karakterisere den. Den er jo din gode ret, men den tiltaler mig ikke. Arne.
Dette skudsmål eller den uforskammede svada fra din side er fuldstændig ude af kontekst med de indlæg jeg skrev der gik forud for at du pludselig ud af det blå digter at nu har du fået et klarere billede af min form for kristendom.
Hvordan skulle jeg overhovedet have givet dig et klarere billede???
Tag et kopi af hvad det er jeg skrev der gav dig et klarere billede af min form for kristendom der ikke tiltaler dig
Det kan du simpelthen ikke og dermed demonstrerer du blot at du opdigter og lyver helt tilfældigt som det passer dig
Du er jo utilregnelig mand
Ja hvad var det i tråden "Hvem lavede Gud" jeg skrev før 10/20/23 04:55 PM der fik dig til at skrive:
Hanskrist, du har nu givet mig et klarere billede af din form for kristendom.
Kan du tage et kopi af hvad det var jeg skrev der gav dig et klarere billede af min form for kristendom???
Nej det kan du ikke - og derfor har du afsløret dig selv som ganske utilregnelig hvor der ikke overhovedet er hold i dine påstande
|
|
|
|