2
registrerede Arne Thomsen
,(1 usynlig),
17
gæster og
162
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Tro, håb og kærlighed
|
Du er simpelthen blevet et gammelt vrøvlehoved Arne
Det kniber dig gevaldigt at holde hvad vi snakker udenfor hinanden - du blander alting sammen i en pærevælling også ting jeg overhovedet ikke har nævnt med et eneste ord bliver jeg hængt op på
-0-0-0-
Du forstod simpelthen ikke mit indlæg hvor jeg redegjorde for 3 kilder til religion der altid vil være at finde
At du ikke forstod et ord af det indlæg og endda fik det galt i halsen har afstedkommet ret så mange komiske reaktioner fra dig af
Og du roder mig ind i alle dine misforståelser tingene og det er min tid for kostbart til også når jeg ved hvor svært du har ved at forstå hvad man skriver det vil jo medføre at jeg kommer på overarbejde
-0-0-0-
At du kun har et teoretisk forhold til naturen - synes jeg er synd for dig - men når du også som kun teoretiker og passiv tilskuer til naturen vil til at gøre dig klog på hvad indlevelse og dyb indsigt i naturen er - så må jeg ryste på hovedet og grine
På nøjagtig samme måde som du påstod kristne var hængt op på teodice problemstillingen så har du nu opfundet at kristne hænger på noget der står i første Mosebog (det er kun Tilka og Jørgen Primdahl der tager Bibelen bogstaveligt - kristne gør ikke - de har Nye Testamente som deres inspiration til den SPIRITUALITET der bringes i spil i verden af Jesus.
|
|
|
|