annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 20959472
Åndelig Føde 2726320
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2646563
SÃ¥ er der linet op... 1981641
Jesu ord 1677655
Galleri
Paul Tillich
Hvem er online?
1 registreret (1 usynlig), 28 gæster og 138 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.

Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:

HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder

Som svar til:
Skribent: Ipso Facto
Emne: Re: MENNESKENE HAR SÅ MANGE MÆRKELIGE TING FOR

Hej Hanskrist!

Udmærket spørgsmål til den selverklærede "videnskabelige forsker" Ole Bjørn. Indtil Ole Bjørn henviser til og dokumenterer, at han faktuelt har en naturvidenskabelig uddannelse der er afsluttet med en kandidatgrad eller helst en phd, vil jeg anse ham for et holosofisk blålys af værste skuffe.

Det er typisk for Ole Bjørn, at han altid næsten er noget. Han er næsten psykolog, og han er vel også næsten videnskabelig forsker og alt muligt andet der måtte falde ham ind for at imponere rakket.

Jeg har mange videnskabsmænd i min omgangskreds, endog flere med hele to doktorgrader, men hver gang jeg viser dem et indlæg fra Ole Bjørns hånd, er de ved at dø af grin.

Ole Bjørn er efter min og mine videnskabelige venners opfattelse ikke mere videnskabsmand end professor Tribini var. Han er en begavet pedant og dogmatisk tænkende amatør og en elendig fusker der lever højt på det generelle ukendskab til naturvidenskab i den almindelige befolkning og måske nok specielt blandt religiøst troende. Enhver der vover at sige ham imod bliver stemplet med en spykiatrisk lidelse og forfulgt og hængt ud i selvstændige hadetråde.

Ole Bjørn har dog været så fornuftig nu at fjerne enhver reference til hans enorme viden og uddannelse som kommunikationsekspert, videnskabelig forsker og holosof som stod at læse indtil for kort tid siden på hans debat CV. Nu er den total blank, hvilket vel må siges at afspejle realiteternes verden særdeles godt.

Det er kedeligt, at Ole Bjørn ikke længere betegner sig selv som "videnskabelig forsker" og "holosof", for min tilfredsstillelse ved at tilbagevise den uendelige strøm af ævl denne eledige fusker og blålys fyrer af i tide og utide, fordi han ikke har fattet de allermest basale ting omkring videnskabs- og erkendelsesteori, bliver derved ret begrænset.

Måske vil jeg tilbagevise et par yderligere ævlerier i denne tråd blot for at understrege min pointe.

Hilsen

Ipso Facto pifter

----------
"Science is a wonderful thing if one does not have to earn one's living at it." - Amatøren Albert Einstein.
Seneste indlæg
Lys
af Anonym
14/03/2025 18:57
Ramadan
af somo
14/03/2025 13:24
Hvad er meningen?
af Hanskrist
05/03/2025 10:46
Den religiøse spirituelle dimension
af Hanskrist
04/03/2025 19:19
Vigtige præciseringer
af somo
27/02/2025 18:20
Nyheder fra DR
USA’s Senat vedtager budgetlov og undg..
15/03/2025 00:10
Øresundsbroen er nu åben i begge retni..
14/03/2025 23:34
Regeringen bakker fuldt op om grønlands..
14/03/2025 22:22
Danske mønter solgt for omkring 32 mill..
14/03/2025 21:51
Grønlandske partiformænd efter krisemÃ..
14/03/2025 21:34
Nyheder fra kristeligt-dagblad.dk
Nasa sender raket afsted for at hente st..
14/03/2025 22:42
Domstol lader Trump-forbud mod diversite..
14/03/2025 22:33
Senatet i USA vedtager budgetlov og undg..
14/03/2025 21:45
Onkel Reje og Den sorte svane belønnet ..
14/03/2025 21:19
Regeringen bakker fuldt op om grønlands..
14/03/2025 19:58