0
registrerede
24
gæster og
192
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Arne Thomsen
Emne: Re: SVAR ...
|
Hej Tikka.
Tak for din "anmeldelse" af mit indlæg i Alternativets "slyngelstue".
Du skriver:
Jeg mener ikke dette indlæg har nogen bred appel og eller større gennemslagskraft, og set i lyset af hvad du har skrevet her på Trosfrihed.dk. - om en global bevægelse - virker det noget tamt med dit indlæg i Slyngelstuen - og ingen opråb eller begejstring.
Det minder meget om et troldeindlæg. Mit svar: Det kan du sikkert meget vel have ret i. Dét, der er mit håb, er, at nogen, der læser Alternativets hjemmeside kommenterer, så der kan blive lejlighed til at uddybe. Og kommer der ingen kommentarer, får du jo desværre ret 
Lige et spørgsmål: Hvad betyder "troldeindlæg"?
Du skriver også:
Derudover begår du den fejl, at de mennesker du forsøger at nå – få i tale benævner du som dyr. Det er bestemt ikke alle, der bryder sig om det. Mit svar: Igen har du meget muligt ret, men jeg ser jo vi menneskers evner ud fra en darwinistisk synsvinkel - og der er vel også den mulighed, at netop dét kunne anspore til interesse og debat
Angående de to "likes" kan jeg jo desværre kun sige, at de dog er bedre end slet ingenting.
Tak for gode ønsker - og nej YouTube tror jeg ikke, jeg magter - men måske et læserbrev eller kommentarer, hvor belejligt i dagbladet Information. Jeg er enig med dig i, at idéen/visionen helt bestemt mangler et menneske, der kan inspirere og begejstre 
M.v.h. Arne
|
|
|
|