1
registreret Arne Thomsen
16
gæster og
151
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Arne Thomsen
Emne: Re: SVAR ...
|
Hej Hanskrist.
Din idé, at forsøge at overtale vores "Admin", Peter Arentzen, til at være initiativtager til en ny global bevægelse, synes jeg er god. Men inden vi forsøger dét, synes jeg, vi må se at blive noget mere afklarede.
Mit forslag går jo på: Overskrift: Folkebevægelsen for en bæredygtig verden. Herunder: Gensidig tolerance og omsorg – også for klodens miljø Herunder: En nærmere beskrivelse af "Gensidig tolerance og omsorg indeholdende bl.m.a.: 1. Religiøs og antireligiøs - samt politisk - tolerance 2. Global medmenneskelig omsorg For hver af de to en uddybende beskrivelse. Og endelig tillige emnet: 3. Omsorg for kloden som skal have en uddybende beskrivelse.
Det er så, hvordan det - foreløbig - ser ud for mig. Hvordan ser det ud for dig? Og hvad siger Tikka? Og er der andre, der vil bidrage til et eventuelt fælles oplæg?
Din omtale af en nystart af andelsbevægelsen og i det hele taget idéen om kooperativer har da min fulde sympati - både organisatorisk og hvad det økologiske angår, men det er, som jeg ser det, en detalje i forhold til det overordnede.
Sluttelig: Alt dette er meget muligt "luftkasteller, der ikke har nogen gang på jord" - men helt sikkert er det vel ikke? 
M.v.h. Arne
|
|
|
|