0
registrerede
9
gæster og
171
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Tikka
Emne: Re: SVAR ...
|
"Alt dette motiveret af menneskers kærlighed til hinanden - og til kloden … "
- Nu hedder tråden jo ateisme – men her et fra mig kort og ikke uddybende og firkantet svar.
De færreste vil ikke, give slip på det de har af goder og profit, og de som intet har ønsker samme levestandard – livsstil – den som er for meget – en forkert kurs mod undergang – vækst – vækst … altså mer udnyttelse og undertrykkelse - hvor det, at overleve ikke er det, som det handler om.
Mennesket skal ændre sind og adfærd og ikke udnytte alt og alle til egen fordel og lyster ect.
Som vi blev tvangskristnet gennem skolen og samfundet kan man jo nemt skole nye generationer, hvis man ønsker en anden livsholdning.
Men det kommer nok i takt med, at den muslimske tro i befolkningen ad åre vokser.
Så jeg ser borgerkrig lokalt og krige mellem landene – "ingen" kan finde ud af at samarbejde. Selv på græsrods plan kæmpes om pladserne.
Men ellers er mine tanker ang. de gejstlige at de ikke skal spørges.
Stat og kirke skal adskilles – politikkerne skal ha' mindre løn og ikke sidde så længe – den kollektive trafik og sundhedsvæsnet skal være gratis og militær og tobaksindustrien skal nedlægges og alle former for gift skal være forbudt.
Og så skal vejret jo altid være godt for landmandens afgrøder.
¨¨¨¨
|
|
|
|