1
registreret
(1 usynlig),
12
gæster og
152
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: At være ateist
|
Hvis du, som du påstår Hans, virkelig har læst en smule psykologi, så ved du også, at mennesker med personligheds-forstyrrelser ikke vil indrømme for sig selv, at der er noget galt. Det er resten af verden, der er syg efter deres opfattelse.
ja nøjagtig din teori, din ide, din trolde ide bamse, så endnu engang et selvmål for åben skærm.
Jeg forstår hvad der forgår i dig, men jeg mangler et 3 måneders kursus i at blive autoriseret som psykoanalytiker, så jeg vil ikke forsøge at analysere dig. Jeg kan kun opfordre dig til at prøve at se objektivt på din optræden og din maniske opstemthed, så du i det mindste forstår, at du ikke kan klare det alene.
ha ha lol,, bedre held næste gang,,
Det er ingen skam at have psykiske problemer, selv om mange tror, at det er ens egen skyld. Men jeg håber, at der er mennesker i din omgangskreds, der har modet til at prøve at overtale dig til at søge hjælp. Hvis de virkelig holder af dig, bør de gøre det.
Du har psykiske problemer bamsebjørn, endda ret alvorlige,
Min opfordring var faktisk venligt ment. Jeg bryder mig ikke om at se mennesker fornægte virkeligheden i en sådan grad, som du gør det.
jeg har mere virkelighedsforankring eller bakkekontakt end du og simon nogensinde får, og det skyldes min opvækst, der var konkret og ikke et intellektuel ordskvalder pseudoliv, begge leger I jo blot med ordene og begreberne uden at forstå overhovedet hvad de dækker over, og i hvilke sammenhænge de er gyldige
|
|
|
|