0
registrerede
167
gæster og
207
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Hvad er meningen?
|
Tikka:
Min forståelse af Jesu genkomst er, det skulle ske lige før de hellige - både de døde og levende bliver ,,hentet,, af Jesus og forvandles til et himmelsk evigt liv. Begge hændelser ganske usynligt for øjet, lige før dommens dag, som Paulus også først troede ville ske i hans levetid på jord, men det er klart, hvis forventningen opfyldes ændre den åndelige oplevelse sig.
… men de kristne venter stadig. Hvorfor? Hmm – måske fordi jorden ikke er renset for ugudelige, og der stadig er kristne på jord?
-0-0-0-
Jeg kan jo undre mig, hvem Paulus ville dømme på jord, efter de hellige var blevet bortrykket til himlen. De ugudelige? - men hvem skal så bebo jorden, når gud bliver alt i alle.
hvad du der skriver er Jehova Vidners læsning Paulus,,, og det findes ikke hos Paulus, denne "ikke-Åndelige" forståelse Paulus Breve, hvor man forstår som et barn tingene alt for bogstaveligt.
Noget Paulus advarede meget imod.
Jeg bliver trist til mode når du debatterer på det Bibelfundamentalistiske niveau om tingene. Kunne du ikke smide dine Jehovas Vidner konkordans værker væk og bruge dit eget hoved og forstand når vi debatterer????
Tydeligt du slår op og ikke bruger hovedet, hvad du selv mener om tingene.
Prøv nu at være ærlig, og skriv kun hvad du selv kan stå inde for, selv mener om tingene.
Tikka:
Det var det. Jeg er væk en tid.
jeg beder til at du kommer som dig selv når du vender tilbage.
ingen skader kristendommen så meget som Bibelfundamentalisme om det er JV Bibelfundamentalisme eller andre Bibelfundamentalistiske retninger.
Vh HansKrist
PS:
spørger du Copilot eller andre AI værktøjer skal du jo gengive mig, min position, korrekt.
|
|
|
|