0
registrerede
13
gæster og
230
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Til Arne fra Heidegger
|
Du forstår ikke et ord af noget som helst Arne Thomsen - det fiser hen over hovedet på dig
Du har altid været et vrøvlehoved - og det fordi du simpelthen ikke har nogen dybere forståelse det du snakker om
Se bare med spørgsmålet om Gerth - du modarbejdede mig konstant og da så admin kom du blev from som et lille lam - men var admin ikke dukket op du ville have fortsat med at modarbejde mig mht Gerth spørgsmålet (men i samme øjeblik admin kom så turde du ikke mere - ha ha - viser blot hvor svag du er - og at det hele fra din side kun drejer sig om at være på nakken af HansKrist (tror du jeg er dum - jeg vidste da godt hvorfor du modarbejdede mig i Gerth spørgsmålet - alene bare for at modarbejde mig - men da admin kom vendte du på en tallerken 180 grader - du er virkelig en 'svagpisser" -- æv og atter æv at have haft dig uden rygrad og moral hængende på nakken i alle de år - det har fandeme været irriterende og træls))
Du har ikke engang nosser når det kommer til stykket
Det der er vigtigt er at vi to ikke debatter med hinanden og det skulle der jo være en mulighed for når det jeg skriver ikke interesserer dig
|
|
|
|