0
registrerede
185
gæster og
1526
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Arne Thomsen
Emne: Re: Åndelig Føde
|
Hej Gerth. Jeg har ofte tænkt over, at jeg har svært ved at forstå dig - ikke bare sprogligt, men så sandelig også hvem du egentlig er, hvad din situation er, og hvad du kæmper med i din tilværelse.
Mit gæt er, at du materielt ikke er i nød, og jeg mener at huske, at du er godt 40 år. Du skriver ofte om dig selv og det seksuelle, hvor du er gået i stå og aldrig har haft et seksuelt forhold til en kvinde - hvis jeg har forstået dig ret. Og så har du oplevet spirituelle åbenbaringer af, hvad du betegner som Helligånden.
Det er i hovedsagen mit billede af dig, og jeg håber du vil rette mig, hvis det ikke er helt rigtigt.
Det er jo ikke enhver, der oplever spirituelle åbenbaringer - og nok langt fra alle, der fortæller om det - men mit indtryk er, at det ikke - i hvert fald ikke endnu - har bragt dig til afklaring af dit liv - og at det netop er dét, der optager dig.
Gætter jeg rigtigt, at det netop er denne afklaring - meningen med dit liv - du "bokser" med?
Hvis du synes, jeg er for nærgående, kan du jo blot ignorere mig, og jeg vil naturligvis respektere.
Men hvis det er noget, du gerne vil skrive om, da er jeg en af dem, der læser det.
M.v.h. Arne agnostisk pan"teist" - ydmyghed, mådehold, harmoni, empati, omsorg, kærlighed
|
|
|
|