1
registreret
(1 usynlig),
64
gæster og
936
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Åndelig Føde
|
Arne: Om der er mennesker, der kan erkende Gud, kan jeg jo ikke vide. Jeg kan ikke, men jeg kan fornemme det guddommelige.
Hvis et menneske fx Jesus Kristus, i det her spørgsmål har stillet sig fuldstændig anderledes an sammen med millioner og milliarder kristne - vil du så stadig hævde at Jesus Kristus (og de utallige kristne) at ham JESUS KRISTUS er åndshovmodig, at han gramser at han er naive og snæversynet og at han nedgør det guddommelige.
Vi ved at JESUS KRISTUS indtager den diametralt modsatte position din Arne.
For mig helt i orden at du stiller dig i opposition til hvad JESUS KRISTUS bragte i spil i verden. Men hvilken smag har du så i munden når du alligevel ikke kan afholde dig selv fra at flage med et JESUS KRISTUS IKON?
Jeg skriver konstant det modsatte af hvad JESUS KRISTUS bragte i spil i verden --- men til trods for det så tillader jeg mig at flage med et JESUS KRISTUS IKON.
Allerede for femten år siden måbede jeg og gjorde dig opmærksom på at her var noget der ikke stemte efter min mening.
Du har aldrig villet se på det spørgsmål, det nærmeste vi er kommet er nok idag.
Og hvad det bliver til er vi nogle der er ret spændte på fornemmer jeg.
|
|
|
|