1
registreret
(1 usynlig),
28
gæster og
1453
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Åndelig Føde
|
Arne:
Jeg fatter ikke, hvordan du - og også Thomas - kan være så totalt passive overfor vi menneskers igangværende selvdestruktion - og end ikke vil tage stilling til - eller blot se på - forslag om nogle muligheder.
Lyder spændende - skal vi have en ny tråd?
Min gymnasie kammerat Henrik Stiesdal er verdens førende på området.
Altinget præsentation Henrik Stiesdal
Arne et link der vil interessere dig ikke så lidt.
Naturen er en ❤️ -sag for mig og har været det igennem hele mit lange liv da jeg er inkarneret født naturbarn. Jeg er et barn af naturen. Alle troede jeg ville blive en ny Dr Lieberkind.
Nogle har kaldt mig Vendsyssel David Attenborough 😍😘😝😜
Jeg har virkelig sat mig grundigt ind i den kommende nødvendige grønne omstilling af Energi Sektoren. Og ved en masse om hvordan vi kommer i mål.
Overvejer at anskaffe mig en bolig med minimum 3000 - 4000 kvm jord og så have permakultur jordbrug køkkenhave + høns og ænder - måske nogle grise. Føler vi skal gøre noget og vise at vi sagtens kan have en fødevarer produktion uden at det skal være på naturens bekostning, koste på biodiversitet.
Og lever stort set fuldstændig bæredygtig og miljø rigtig. Køber stort set aldrig nyt tøj - fx nu sidder jeg i en 35 år gammel trøje. Mit tøj er genbrugstøj. Har minimal ja nærmest ingen forbrug. Beholder mine ting livet ud. Der kan gå årtier imellem at jeg flyver.
Vi skal væk fra computeren og have jord under neglene og grønne fingre allesammen.
Og vores penge skal investeres og arbejde for grønne løsninger.
Alle mennesker uanset hvad de laver skal arbejde mindst en to tre timer hver dag med permakultur jordbrug og fødevarer produktion. Børnene skal lære dette forhold allerede i skolen. Ingen må være fremmedgjorte i forhold fra jord til bord.
|
|
|
|