1
registreret
(1 usynlig),
28
gæster og
1453
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Åndelig Føde
|
Du flygter Arne
Hvordan kan du bruge den JESUS KRISTUS IKON når du konstant hævder det modsatte af hvad JESUS KRISTUS er kendt for????
Ikke nok med det, du håner og latterliggør alt det JESUS KRISTUS stod for og bragte i spil.
For min skyld må du mene og "tro" som du vil.
Men jeg kan ikke forstå din brug af JESUS KRISTUS IKON når hvad JESUS KRISTUS religionshistorisk er verdenskendt for er hvad du bekæmper i hvert eneste indlæg og ikke nok med det, du latterliggør og håner det. Og vi har gloser nok på din latterliggørelse og hån.
Derfor prøv dog at giv mig et svar på mit spørgsmål.
Men måske nægter du at svare fordi du har opdaget at der er noget hos dig der slet slet ikke hænger godt sammen.
-0-0-0-0-
For min skyld må du gerne hævde det modsatte af hvad JESUS KRISTUS bragte i spil i verden. Hvilket der iøvrigt er en stor del af befolkningen, især nok akademikere fra din årgang, der gør.
Men nu når du bekæmper alt det JESUS KRISTUS står for og bragte i spil i verden, hvorfor flager du så med JESUS KRISTUS IKON'et? Synes du godt at du kan tillade dig selv det?
Men stadig ville du nok selv opdage misforholdet hvis du gav dig god tid til at tænke over mit spørgsmål til dig.
-0-0-0-
Men flygter du og glider af på spørgsmålet så er det sådan det er og vi stopper med det samme, for jeg vil ikke ind i en lang udkørende debat med dig nu jeg har stillet dig et så enkelt og klart spørgsmål.
Så du bestemmer, vil du ikke svare, vi stopper straks.
|
|
|
|