annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 20959472
Åndelig Føde 2726320
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2646563
Så er der linet op... 1981641
Jesu ord 1677655
Galleri
Heart Brain problematikker
Hvem er online?
2 registrerede Arne Thomsen ,(1 usynlig), 12 gæster og 162 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.

Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:

HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder

Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Lyset - et forum for spirituelle mennesker...

Ja det fortæller at jeg ikke gider dit dobbeltspil mere.

Du er den eneste af os der er aktive på trosfrihed der spiller dobbeltspil. Og det sjove er at du siger det er alle os andre der er utroværdige selv om ikke en af os skjuler hvem vi er, enhver kan finde frem til os in real life. Og alligevel har du påstået at vi ikke er dem vi gir os ud for.

Det var nu ikke dig jeg havde i tankerne mht at elske hinanden og julen som hjerternes fest, det var ret konkret nogle utrolige mennesker jeg er kommet til at kende som skrev så smukt til mig.

Et menneske der lyver og skifter forklaring overfor mig kan jeg overhovedet ikke forholde mig til, også derfor jeg droppede chatten med dig, du anede simpelthen ikke hvad du selv sagde, det strittede i øst og vest.

Og ja mine sidste indlæg skulle dæleme også gerne fortælle om mig, og hvad jeg ikke finder mig i at skulle stå model til. Og de andre her på stedet burde ej heller finde sig i dit dobbeltspil.

Jeg har forsøgt at gøre kort proces i forhold til dit dobbeltspil og Gerth har, men Arne hopper på alle der gider snakke med ham.

Pilen peger på RM - og ja så kunne det hele være mere speget og giftig end som så med dig.

Er du RM mange ting, brikker, ville falde på plads. Også at I bruger samme tegnsætning, at du har taget fejl skrevet et indlæg som var du RM. Og at du har nøjagtig samme forhold til Arne som Rosemarie og Simon, og sandsynligheden for at vi får en ny debattør med samme aversioner er nærmest ikke eksisterende.

Jalousi er der også tale om.

Det mest mærkelige af det hele er at vi kun har dig vi ikke kan stole på og som spiller dobbeltspil og at du så fandeme skylder alle os andre herfor. Dette er mystisk.

Har du aldrig tænkt på at gå til bekendelse og fortælle os sandheden fordi du ikke længere kan leve med løgnen, at du bedrager os.

Begynde på en frisk, forfra, og bare være dig selv. En og kun en profil. Men det tør du nok ikke.

Du skulle vide hvor befriende vi andre har det med bare at være dem vi er. Du må bruge ufattelig mange kræfter på dit dobbeltspil.

Der er noget uselvstændigt over Tikka og over RM der aldrig turde sige Simon og Bjørn imod. Så social kontrol er tydeligvis din svaghed her i livet.

Jeg har sagt det før, jeg føler vi alle må/burde vide hvem Tikka er. Og er du RM så er min antagelse jo korrekt. Hvad frygter du? Dig der lider af menneskefrygt og ikke kan sige fra overfor social kontrol, også Bjørn og Simon underkastede du dig om du er RM.

IØVRIGT HVORFOR POKKER SKULLE JEG VÆRE ABC - at du blev ved med at hævde dette virkede også mystisk.
Seneste indlæg
Lys
af Anonym
12/04/2025 22:14
Den religiøse spirituelle dimension
af Hanskrist
12/04/2025 21:36
Det bedste ved kristendommen
af Hanskrist
12/04/2025 14:18
Misforståelsen
af somo
08/04/2025 09:34
Eid-Al-Fitr
af somo
29/03/2025 07:50
Nyheder fra DR
USA spejler ordlyd fra Iran efter dagens..
12/04/2025 20:32
Stort oppositionsparti udelukkes fra val..
12/04/2025 19:38
Zelenskyj: F16-pilot død i luftkamp i U..
12/04/2025 17:46
Iran efter møde med USA: Der var en pro..
12/04/2025 17:20
Kommune går til kamp mod invasiv art, d..
12/04/2025 17:11
Nyheder fra kristeligt-dagblad.dk
Bror til Manchester-bombemand angriber t..
12/04/2025 20:01
Efterlyst leder dukkede op på en scene ..
12/04/2025 19:27
Mange danskere har fået palmer: ”Der ..
12/04/2025 18:00
Lærke har slettet nyhedsapps fra sin te..
Hvorfor falder påsken på forskellige t..