Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Mening med mit liv?
|
jamen Arne dog
nå men, du magter ikke en dialog Arne,,, da du aldrig har villet læse hvad jeg skriver,
så jeg behøver ikke dig længere i en dialog, jeg fører den selv, dersom der på sidelinjen skulle komme en intelligent tredje part, vedkommende skal ikke overlades til dig og dit mærkværdige syn på tingene, såvel som din konstante konsekvente ringeagt for hvad jeg har skrevet igennem årene,,, og hele tiden finder du sindrige måde at gøre det på, så du ikke virker aggressiv og ondskabsfuld, men den meget kvikke vågne læser, ser med lethed at du fortjener at jeg giver dig igen af samme skuffe,
de sidste par indlæg er principielt meget vigtige, og yderst interessant for eventuelle tredje part på sidelinjen der skulle læse med,,, og de er skrevet for eventuelle intelligente læsere på sidelinjen der skulle være med,,
ikke som dialog til dig, selv om jeg gerne ville, men du nægter dialog med mig, gennem at du aldrig har villet læse hvad jeg skriver, du har aldrig villet forsøge med velvilje og appetit og nysgerrighed at forstå hvad jeg skriver,
du er så meget væk i dig selv og dit forsøg på overblik, at du ikke gider magter at gå i dybden med mig fx,,,
du burde tænke på at det ikke kun er mig du ringeagter og afviser, men også dig selv, den del af dig selv, som jeg repræsenterer og som du ikke vil vide af, fordi du er hjernevasket dogmatisk tænkende såvidt det sprituelle religiøse, som du har fået meget dårligt fat på, fat i,,, men som du dog gerne ville skrive om
det der så sker, når du afskær dig fra dig selv ved at ringeagte og afvise min position, er så at du alligevel selvfølgelig ikke kan leve uden disse skjulte sider, og ja så går der nogle år, og pludselig finder du via wikipedia studier, fx shamanisme og sikhers spiritualitet og så pludselig er dette interessant og beundringsværdigt,,,,
sådan kan underbevidstheden snyde dig, men mig snyder du ikke, jeg ser med det samme at hvad du ringeagtede hos mig, det betegner du pludselig som beundringsværdigt når du selv har fundet det på wikipedia
på den måde er du en løjerlig person Arne,,,
din bevidste holdning alle årene til hvad jeg skriver rammer dig selv værst,, jeg tåler nok din konstante gennem årene ringeagt, men klarer du selv at være afskåret fra det du tager afstand fra hos mig,,, nej tydeligvis ikke, for pludselig er shamanisme og sikhers sprituelle religiøsitet interessant og beunderingsværdigt,,,
bare tingene ikke kommer fra HansKrist, så kan Arne godt godkende det,,, ja du er sgu morsom, og nu har jeg set dette gentage sig et utal af gange gennem årene, så du er gennemskuet Arne,,
iøvrigt er der kun dig (hvis vi ser bort fra simon) der har haft denne negative forudindtagende holdning til hvad jeg skriver,,,
du råbte konstant, er der nogen af jer andre der læser HansKrist? jeg er for længst holdt op med at læse ham, og da du brægede dette op gang på gang på debatterne var jeg i livlig privat dialog og samtale med nogle af de dygtigste debattører vi nogensinde har stiftet bekendtskab med,,, (men du fattede ikke en skid Arne)
ej heller idag forstår du at jeg gir dig igen som du vitterlig fortjener sådan som du forsøger at ringeagte og ignorere hvad jeg skriver,,,
jeg er meget ligeglad med om du er enig med mig, men der hvor jeg "tænder af" bestemt ikke er ligeglad, er når du ikke gider læse hvad jeg skriver,,,, nogle gange har jeg tænkt på om du er blind, om du analfabet, eller hvad pokker det er der gør at du aldrig med din feedback har demonstreret at du har læst hvad jeg skriver, har arbejdet bare lidt med at forstå mine tekster
her må jeg igen fremhæve tidligere debattører, som kræn-p, anne (ALH) Fl Vang, med flere,,, altid læste de modpartens tekster grundigt, dersom de svarede,,, det var debat og dialog når det er bedst,,,
-0-0-0-0-
måske det var på tide du skulle ha kigget på dine teologiske fordomme og stærkt dogmatiske tænkning, som netop er det der forhindrer dig i at ville eller kunne forstå mig, Paulus, Jesus, Nye Testamente,,,,
dine dogmer, meget dogmatiske tænkning, står dig i vejen Arne,,
|
|