1
registreret
(1 usynlig),
20
gæster og
181
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Mening med mit liv?
|
Hej Arne det er nu ikke ro jeg har brug for men at finde ud af gåden Tikka
Ro, så virker det jo som om det er mig der har et problem, ikke sådan at forstå at Tikka ikke giver mig hovedbrud
Nej Tikka og jeg vi har et mellemværende kontrovers jeg trænger til at komme til bunds i, og håber også hun har det sådan
At meditere mit raseri og eller mine frustrationer såvidt Tikka væk, det vil jeg simpelthen ikke, jeg har brug for al den energi og turbulens og højtryk der skabes
Tikka er simpelthen så grænseoverskridende fræk overfor mig
Har du slet ikke observeret det?
Gad vide hvad hun har fået at spise og drikke her i julen
Eller det er hendes ven på kirkegården der har gjort hende fræk, eller det er et nytårsforsæt for 2020 hun har
og Arne tak for dit velmenende råd, men det er meget bevidst fra min side at jeg aldrig, ihvertfald næsten aldrig, kunne finde på at praktisere ro, jeg mener det er meget skadeligt og at det ødelægger folk, al den der mindfulness ro folk pålægger sig selv. For mig er det to ting, tegn på konfliktskyhed og tegn på konstant at gå i rette med sig selv, frem for at bevare et intelligent blik på hvor der er noget galt.
Og de her ting har jeg sagt mange mange år før Brinkmann,,, men jo ja Brinkmann og jeg vi er på linje med hinanden på en lang række punkter
jeg har en rigtig go ven, og hun sagde for en del år siden, jamen alt det Brinkmann siger det er jo hvad du Hans har sagt i mange år
|
|
|
|